قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، گفت: لازم است در این راستا طلبه‌های جوان در آموزش و پرورش به کار گرفته شوند.
رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه معلمین پرورش دهنده نسل آینده جامعه هستند، گفت: اگر به این قشر توجه نشود برای اداره کشور در سالیان آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.
رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه واقعی معلمین، گفت: قطار جامعه موفق و توسعه مند از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معلمان را سرمایه جامعه دانست و گفت: نظام اسلامی مهمترین مأموریت را که همان تربیت نسل‌های آینده است، به معلمان داده است.
بجنورد- عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به مشکلات روزهای اخیر جامعه فرهنگیان، گفت: فرآیند استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید می‌خورد و آینده این وزارت از سوی مجلس تعیین تکلیف خواهد شد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: موفقیت‌های کشور در همه حوزه‌ها مدیون فرهنگ ولایت پذیری در جامعه است
اهواز- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.
کمونیسم از پرورش کنجکاویی‌ای که منجر به نوآوری می‌شود ناتوان است. این هنجار جامعه چینی تحت کنترل کمونیستی است. نوآوری بزرگ از ذهن آزاد و کنجکاو ناشی می‌شود. چنین ذهن‌هایی نیاز به پرورش دارند و با وجود تمام آسمان خراش‌های خیره کننده و شهر‌های هوشمند چین امروز از انجام این کار ناتوان است
باز بودن مدارس و تسهیل روند آموزش و پرورش فرزندان کشور، یک درخواست عمومی است.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحقق میانگین ۹۵ درصدی سواد در جامعه به برکت انقلاب اسلامی گفت: بی‌سوادی و کم‌سوادی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت سایر بخش های جامعه است.
اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جامعه پذیری دانش آموزان در دوره آموزش غیر حضوری توسط رسانه‌های ناهمخوان با فرهنگ ما، تغییر کرد.‌
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از جامعه خیرین و مدیران کل نوسازی مدارس گفت: امید است محکم بایستیم و این بار را برداریم. مدارس ما مبتنی بر زیست بوم مان ساخته نمی‌شوند. باید به معماری بومی و زیست بوم مختص هر منطقه‌ای در ساخت مدارس توجه کرد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های مدارس استعدادهای درخشان بود.
از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در بحران کرونا جامعه متمرکز بر فضای مجازی شد؛ اما به‌دلیل نبود یک پیوست فرهنگی مرحله‌بندی و زمان‌بندی در این حوزه وجود نداشت. اکنون مقوله موادمخدر نیز نیازمند پیوست فرهنگی است.
یوسف نوری با بیان اینکه راهپیمایی اربعین ان شاء الله زمینه ساز ظهور است، گفت: ان شاء الله با رئیس جامعه مداحان کشور تفاهمنامه ای ببندید آموزش مداحی به 400 نفری که در این گردهمایی حضور دارند را به صورت مجازی و حضوری شروع کنید و این عزیزان در کل کشور نیرو تربیت کنند.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش بر ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه آموزش پولی راه را برای ورود طبقه پایین جامعه به دانشگاه‌های برتر کشور می‌‎بندد، گفت: مافیای کنکور با جنجال رسانه‌ای به دنبال نفوذ به آموزش‌و پرورش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ