سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، از سردار آزمون و دیگر مهاجمان تیمش خواست که از خواب عمیق بیدار شده و در بازی فردا برابر هوفنهایم بدرخشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا با اشاره به هتاکی به قرآن کریم در دانمارک و سوئد، گفت: ما اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی کنیم.
نیک صالح حمیدزیچ 20 دقیقه پس از قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان پیامی برای سیتیزن ها فرستاد.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پلیس از نظر نیروی انسانی با وضعیتی فاجعه‌بار روبروست و توانایی تحمل جنگ فراگیر را ندارد.
رئیس رئال مادرید هشدار داد تا برای جلوگیری از تکرار اتفاقات نژادپرستانه باید ساختار داوری تغییر کند.
وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
سرمربی سپاهان در میان تشویق‌ شدید هواداران این تیم در کرمان به رختکن رفت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
بازیکنان استقلال با وجود اینکه از مشکلات مالی گلایه‌مند هستند اما تا پایان فصل این مساله را تحمل می‌کنند و امیدوار به آینده هستند.
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اندکی پس از اعلام نامزدی، گفت که اوکراین نمی‌تواند مقابل قربانیانی که جنگ نیابتی آمریکا روی دستش گذاشته، تاب بیاورد.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد گفت: حاشیه‌ها نباید موجب بی‌توجهی به متن شود؛ متن گره‌گشایی از کار مردم است.
مهاجم محبوب هواداران پرسپولیس یک بازی دیگر را هم از روی سکوها دنبال کرد.
تمدید قرارداد با لیونل مسی در نگاه اول یک موفقیت بزرگ برای پی اس جی است ولی در واقع پاریسی ها باید منتظر یک توفان بزرگ باشند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشار زیادی را تحمل می‌کنیم اما باید از گروه خود صعود کنیم.
مهاجم ازبکستانی پیکان به رغم بازی نه‌چندان جالب از تعویضش ناراحت شد و مستقیم به رختکن رفت.
حذف زودهنگام تیم ملی آلمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتقادهای زیادی را از این تیم به همراه داشته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از شکست تیمش برابر عربستان به عنوان روزی غم انگیز و سخت یاد کرد.
سادات با بیان اینکه نوجوان باید هویتش را به مرحله اجرا برساند، گفت: ما بر روی تربیت رسانه‌ای نوجوانان کار نکرده ایم و آن را رها کرده ایم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن تحمل ندارد ببیند سرانه آموزشی در کشور ۴ برابر شده است.
به نظر می رسد که ولورهمپتون مقصد بعدی خولن لوپتگی بعد از اخراج از سویا خواهد بود.
یک عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مشکلات این کشور از طریق گفتگوی مسقتیم حل و فصل می شود.
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است انتقادات از رونالدو غیرمنصفانه است و او حق دارد از یونایتد برود.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.
نماینده مردم تربت جام می گوید: مردم کشش اقتصادی و روحیه تاب‌آوری این گرانی‌ها را ندارند و واقعاً نمی‌توانند دیگر ادامه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ