حذف زودهنگام تیم ملی آلمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتقادهای زیادی را از این تیم به همراه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار برابر لهستان در شرایطی بازنده شد که دو ست اول را برنده شده بودند.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، پس از شکست 5-1 مقابل اورتون از غرور شاگردانش پس از بازی با منچستریونایتد انتقاد کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال غرور بازیکنان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد.
هواداری‌ها در حالی برابر پیکان شکست خوردند که از ابتدای فصل برابر حریفان مهمی به پیروزی رسیده و امتیازات شیرینی را به دست آورده بودند؛ آنها حالا برای گرفتن امتیاز از استقلال تلاش می‌کنند.
اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی در شهر خود مورد تقدیر قرار گرفتند.
تونی آدامز، ستاره آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم برابر منچسترسیتی از رفتارهای پپ گواردیولا انتقاد کرد.
رهبر انقلاب: در قضایای اخیر، در دلم به مهندسی خوب دشمن «آفرین» گفتم / نقشه دشمن، جامع اما محاسبه آنها غلط بود / وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست؛ این مشکل زمینه‌ای بود که از آن استفاده کنند / خیال می‌کردند با تشویق چند عنصر خودفروخته به پناهندگی به کشوری دیگر و لجن‌پراکنی علیه ایران، جوانان ما ناامید می‌شوند / باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
هواداران تیم ملی کرواسی پس از کسب مقام سوم جام جهانی، به خیابان ها ریختند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در زمان گفتگو درباره روحیه قوی و عزم راسخ تیمش احساساتش را کنترل کند.
دومین حضور متوالی تیم ملی کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی تحسین بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است.
جلال القادری، سرمربی تونس، بعد از آنکه تیمش با وجود پیروزی 1-0 مقابل فرانسه نتوانست از گروهش صعود کند گفت تونسی‌ها سربلند با جام جهانی قطر خداحافظی می‌کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: بار دیگر اهتزاز پرچم ایران با برد شیرین تیم ملی فوتبال، شور و شعف و غرور ملی را در ایران سربلند اسلامی برانگیخت.
کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی برابر ولز گفت: امروز فرصتی بود که غرورمان را برگردانیم و کرامت خودمان را به دست بیاوریم
سعید عزت‌اللهی می‌گوید بازیکنان امروز فعل خواستن را صرف کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور وزیر ورزش برگزار شد تاکید که تیمش تلاش دارد باعث افتخار، غرور و شادی کشور شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزوی من این است که شادی بیاوریم و با توجه به رفتاری که دیدم به این هدف خواهیم رسید.
بازی‌های لیگ امسال واقعا سخت است و خیلی از تیم‌ها که مقابل ما بازی می‌‌کنند، بیشتر به فکر دفاع و کسب حداقل امتیاز هستند
بی‌اعتنایی بازیکنان آرسنال در دیدار امشب این تیم مقابل آیندهوون که به شکست 2-0 توپچی‌ها منجر شد هواداران را عصبانی کرده است.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
الخاندرو بالده، مدافع جوان بارسا، در فصل جاری با اعتماد ژاوی تبدیل به بازیکن ثابت آبی و اناری ها شده است. او پس از پیروزی بارسا برابر مایورکا از مربی خود تمجید کرد.
آمدم زود کشتی را تمام کنم و هشت بر صفر ببرم که به تایم دوم نکشد ولی متاسفانه فن را روی خودم انداختم.
قم -نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور شخصیت اسوه‌های مقاومت توسط یکی از سران فتنه، غرور ملت ایران را نسبت به قهرمانان ملی و مذهبی خود جریحه‌دار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ