نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اندکی پس از اعلام نامزدی، گفت که اوکراین نمی‌تواند مقابل قربانیانی که جنگ نیابتی آمریکا روی دستش گذاشته، تاب بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جنبه‌ امنیت و حریم خصوصی، مشترکین شماره تلفن افراد دیگر را در داخل کانال‌ها نمی‌بینند و محتوای ارسال شده نیز پس از ۳۰ روز ناپدید می‌شود.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
رهبر انقلاب اسلامی گسترش روابط را به نفع دوکشور دانستند و با اظهار خوش‌بینی نسبت به آینده روابط، تاکید کردند: همکاری بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان زمینه ساز ارتقاء جایگاه دو کشور در دنیای درحال تحول خواهد بود.
نواک با بیان اینکه کریدور شمال و جنوب دارای سه بخش است، گفت: بخش غربی، شرقی و خزری، بخش شرقی و غربی که از خاک کشورهای همسایه می گذرد ریلی هستند و بخش دریایی از سمت خزر می گذرد. اگر موفق شویم با ظرفیت کامل این مسیر را اجرایی کنیم ۱۵ میلیون تن حجم توانمندی این مسیر است.
یک جست‌وجوی ساده گوگل به سادگی شما را به ده‌ها شماره تماس مرتبط با اپیلاسیون می‌رساند و تماس تصادفی با هرکدام از این شماره‌ها از شدت‌گرفتن مراجعه کودکان برای اپیلاسیون حکایت دارد؛ معمولا هم دخترانی زیر ۱۸ سال که همراه با نزدیکان خود به چنین مراکزی مراجعه می‌کنند و اگر پزشک مجوز را صادر کند و کودک توان تحمل درد این کار را داشته باشد، پا به الگوی تعریف‌ شده از زیبایی و مدروز می‌گذارد.
این درمان حتی برای کسانی که آستانه درد پایینی دارند، قابل تحمل است و تقریبا اصلا درد ندارد و حتی ضربات کوتاه و مداوم تیغه به صورت شما تقریبا آرامش‌بخش است. در پایان هم، یک ماسک تسکین‌دهنده روی صورت قرار می‌گیرد و سپس وقت یک ماساژ صورت حسابی است.
افخم صباغ، مدیرعامل موسسه مهر و ماه و فعال حقوق کودک: متاسفانه مداخله در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مرتبط را به‌عنوان یک حق برای سازمان‌های مردم‌نهاد نمی‌پذیرند. در اینجاست که به سازمان‌های مردم‌نهاد فشار وارد می‌شود. شما درباره انجمن حمایت از حقوق کودکان پرسیدید، ولی باید به شما بگویم که شبکه یاری کودکان کار از اردیبهشت‌ماه سال گذشته این فشار را تحمل می‌کند هرچند بعضی از اعضایش حتی زودتر از این‌ها تحت فشار بودند. همه این‌ها در شرایطی است که شبکه یاری کودکان، سابقه ۲۰ ساله فعالیت در این حوزه را دارد، اما به دلیل نبود قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به ایجاد شبکه، مجوز فعالیت نداشته است.
هشتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت، درباره «آینده مشاغل بیمه‌ای» منتشر شد.
مترجم گوگل یکی از محبوب‌ترین ابزار‌ها در زمینه خود به شمار می‌رود که می‌توان از آن در شرایط مختلفی مثل مسافرت در سایر کشورها، استفاده نمود. از جمله قابلیت‌های مهم آن می‌توان به ترجمه همزمان مکالمات و توانایی تشخیص خودکار متن موجود در عکس‌ها اشاره نمود. البته بسیاری از ویژگی‌های کاربردی آن مثل مورد دوم، در انحصار اپلیکیشن موبایل بوده؛ امری که نارضایتی کاربران نسخه تحت مرورگر را در پی داشته است.
شهردار تهران با بیان اینکه یک مورد نیست که از امامین انقلاب تبعیت کرده باشیم و پیروزی حاصل نشده باشد، گفت: باید تحول در حوزه تعلیم و تربیت و تکریم و بزرگداشت مردم را در دستور کار قرار دهیم.
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
انتظار می‌رود هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه خود را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی که یکشنبه به مصاف لهستان می‌رود تحمیل کند.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
رسانه‌ها یک هوادار جوان منچستریونایتد را شکار کردند که امروز در ورزشگاه اتحاد از فرصت بین دو نیم استفاده کرد تا پیراهن یونایتدی که پوشیده بود را با پیراهن سیتی عوض کند.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ