نماینده مردم تربت جام می گوید: مردم کشش اقتصادی و روحیه تاب‌آوری این گرانی‌ها را ندارند و واقعاً نمی‌توانند دیگر ادامه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها براقتصاد راجبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرارگرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟
تن دادن به آزادی رسانه‌ای و آزادی بیان، قدرت تحمل می‌خواهد، البته آزادی رسانه هم به سود حکومت است و هم به سود مردم و جامعه. این سرمایه‌گذاری پرسودی است که از مصرف امروز می‌گذرد تا سود فراوان آن را در آینده نزدیک ببرد. فقط افراد کوتاه‌بین هستند که سود فراوان آینده را در برابر راحتی اندک و کوتاه‌مدت قربانی می‌کنند.
ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.
به نظر می‌رسد مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم‌ها و سختی‌ها و... را تحمل کردند و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، اما پای اصل نظام هم ایستاده اند.
صادق آملی‌ لاریجانی گفت: مکرر به مسئولان عرض کرده‌ایم که تحمل وضعیت معیشتی برای بسیاری از مردم و بویژه دهک‌های پایین جامعه، بسیار مشکل شده است، باید فکر عاجلی کرد تا ان شاءالله از این مسایل عبور کنیم و کشور در مسیر صحیحی در امور اقتصادی پیش برود.
امام جمعه اهواز: مردم ما، گرانی را تا حدودی تحمل می‌کنند و این حرف دل خیلی‌ها است، اما گرانفروشی را تحمل نمی‌کنند. قبلا انتقاد می‌کردیم که چرا قبلی‌ها اینطور بودند؛ ما آمدیم که جبران کنیم. ما سختی این دوره را حس می‌کنیم.
یک فعال سیاسی گفت: باید در سیاست خارجی بازنگری اساسی انجام گیرد، سیاست‌های اقتصادی و مالی باید تغییر کند و بازنگری هم انجام شود. فشاری که این مردم متحمل می‌شوند و روز به روز سفره‌شان کوچک‌تر می‌شود، قابل تحمل نیست.
علم‌الهدی بی‌حجابی و کشف حجاب را مصداق دین‌ستیزی دانست و تأکید کرد: چطور می‌توان انتظار داشت که این مردم ببینند خانمی کشف حجاب کرده، اما واکنشی نشان ندهند درحالی‌که ملت ما، دین را از پدر و مادر خود بیشتر دوست دارد. مردم دین‌ستیزی را تحمل نمی‌کنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد گفت: حاشیه‌ها نباید موجب بی‌توجهی به متن شود؛ متن گره‌گشایی از کار مردم است.
نقدی تصریح کرد: حالا به این نظام می‌گویند دیکتاتور. جمهوری اسلامی با تمام شئون مردم خود اداره می‌شود اما می‌گویند دیکتاتور. به نظامی که به این شکل تحمل دارد و برای منتقدان خود فضا فراهم می‌کند تا حرف‌های خود را بزنند می‌گویند دیکتاتور.
عباس عبدی نوشت: اکنون در ابعاد بسیار بزرگ‌تر مردم و جوانان طبقات پایین هستند که برای انجام کارهای عادی خود باید مزه انواع مشقات را بچشند تا از فیلترینگ عبور کنند و سرعت اندک اینترنت را تحمل کنند، و هر روز بیشتر از گذشته کینه‌جو و خشمگین می‌شوند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ی ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
قدر مسلم هیچ ایرانی وطن‌پرستی سوختن و کشتن وآتش زدن و بحران آفریدن و امنیت و ثبات کشور به خطر انداختن را تائید نمی‌کند، اما نشنیدن صدای جامعه و عدم درک درد‌ها و آلام آنان و عدم مدارا و تحمل و شکیب برای شنیدن صدای مخالف و اعتراض به غفلت‌ها و ندانم کاری‌ها را نیز بر نمی‌تابد.
دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: فشار تمرینات را برای کسب خوشرنگ مدال رقابتهای جهانی و شادی کردن دل مردم تحمل می‌کنیم.
دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: فشار تمرینات را برای کسب خوشرنگ مدال رقابتهای جهانی و شادی کردن دل مردم تحمل می‌کنیم.
غرب دو راه بیشتر ندارد؛ حذف تحریم روسیه و ایران یا تحمل زمستانی با گرانترین هزینه ها که ممکن است با جنگ در غرب آسیا به جهش قیمت ها هم منجر شود.
قالیباف گفت: سختی‌هایی که امروز مردم تحمل می‌کنند برای بنده به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس مایه خجالت است!
شب گذشته در جلسه‌ای که بودم، عکس‌های استانداران استان لرستان که تا به الان خدمت کرده بودند را نگاه می‌کردم؛ در طول این ۴۰ سال، ۱۶ استاندار در این استان عوض شده‌اند درحالی که برنامه‌ریزی و حل مشکلات در سطح استان بیش از این زمان و ثبات می‌خواهد.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها را باید ستود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ