اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان مشمول عفو شدند، گفت: یکهزار و ۶۶۳ پرونده مشمول عفو نشدند و همچنان در حال رسیدگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری بیش از ۱۶۰۰ فقره تعرض به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماه ابتدایی سال خبر داد.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برآورد اولیه میزان تولید محصول زغال اخته این استان در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن است.
یک کارشناس فرانسوی درباره این اکتشاف گفت: «این نخستین‌باری است که شاهد کشف ۱۲۵ گور در یک گورستان واقع در غزه بوده‌ایم، همچنین این نخستین‌باری است که دو تابوت‌دان سربی کشف شده است.»‌
معاون امور مقابله و حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در گفتگو با مهر گفت: در مرحله اول اجرای طرح پایش انبارها (شهید صدرزاده)،حدود ۱۰۰ انبار در محدوده شورآباد تهران مورد پایش قرار گرفت.
منابع عبری از تشدید اعتراضات نظامیان صهیونیست به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نخست وزیر این رژیم خبر می‌دهند.
روز چهارشنبه بیش از ۱۱۰۰ نفر از خانه های خود در شمال اسکاتسدیل ایالت آریزونا به دلیل وقوع اتش سوزی جنگلی تخلیه شدند.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان مشمول عفو شدند، گفت: یکهزار و ۶۶۳ پرونده مشمول عفو نشدند و همچنان در حال رسیدگی هستند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
فرزین در همایش تثبیت اقتصادی با اشاره به اینکه تثبیت با مداخله انجام می شود گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ارزی داریم.
بیش از ۱۴۰۰ تجهیز و محصول نانو تا پایان فروردین ۱۴۰۲ گواهی نانومقیاس دریافت کرده‌اند.
اردستان-مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: در سال ۱۴۰۱، تعداد یک هزار و ۸۶۲ بازرسی از اصناف در سراسر شهرستان اردستان انجام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برخی از نخبگان علاقمند به استخدام در نیروی زمینی ارتش هستند و در این زمینه دستورالعمل استخدامی متفاوتی داریم تا این نخبگان به سرعت جذب نیروی زمینی شوند.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
تحقیق‌ها نشان می‌دهد که سرعت انقراض پرندگان در حال افزایش است و اگر روند فعلی ادامه یابد، این نرخ تا پایان قرن جاری، ده برابر افزایش خواهد یافت. طیق آمار‌ها در حال حاضر، بیش از ۱۳۰۰ گونه پرنده دیگر در معرض انقراض هستند.
مشهد ـ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع ابربدهکاران مالیاتی که هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارند، ورود کرده است.
تعداد ۱۶۰۰ مدرسه با ۹ هزار کلاس درس نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد استفاده بیش از ۲۷۰ هزار دانش آموز قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی گفت: از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، خودروی پراید با بیش از ۷ هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است، بطوری که ۴۱ درصد پرونده‌ها در میان ۶ خودروی نخست، متعلق به پراید است.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از تولید بیش از ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان حفاظت محیط زیست طی یکسال گذشته خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ