قزوین – کادر فنی تیم فوتسال کراپ الوند به صورت دست جمعی از هدایت این تیم استعفا دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: استعفای شهردار تهران دروغ است. کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحتند دروغ پردازی می‌کنند.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
برخی از کارشناسان داوری معتقدند که خداداد افشاریان در طول مدت حضورش در ریاست کمیته داوران نتوانسته کار مثبتی برای این قشر انجام دهد و وقت استعفا یا عزل او فرارسیده است.
متأسفانه تنگ نظری ۱۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نتیجه بروز برخی حوادث تلخ در سال ۱۴۰۱ و هزینه‌ای برای جنگ ترکیبی و بروز بی عفتی هایی شد که امروز شاهدیم و کار ایجابی و فرهنگی آن باید در مدرسه انجام می‌گرفت.
بخشی از بیانیه امروز فولاد در تایید استعفای جواد نکونام، به سوژه‌ای علیه خود تیم (متشکل از بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی) بدل شده است.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان از مخالفت این باشگاه با استعفای جواد نکونام و ادامه کار این مربی خبر داد.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان از مخالفت این باشگاه با استعفای جواد نکونام و ادامه کار این مربی خبر داد.
آن دسته از هوادارانی که فصل گذشته هشتگ استعفای کادرفنی مخصوصا سرمربی پرسپولیس را بابت نایب‌قهرمانی ترند کردند، امروز بیشتر از همه متوجه اشتباه خودشان شدند. این روز‌ها که سرخ‌ها بعد از یک نیم‌فصل پر فرازونشیب با کسب ۳۲ امتیاز و فاصله‌ای ۵ امتیازی از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های خود در صدر جدول قرار دارند.
حسین پورمحمدی، مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان، در اولین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که با قاطعیت، با استعفای محمد ربیعی مخالفت کرده است.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی قصد چنین اقدامی را نداشته و به کار خود ادامه خواهد داد.
با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان احتمالا دوباره به تیم مدیریتی او اضافه می‌شود و در مرکز ملی فوتبال مشغول به کار می‌شود.
تصمیم «ریکاردو ساپینتو» برای استعفا از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال و ادامه کار او با این تیم، بازتاب گسترده ای در رسانه‌های ورزش پرتغال داشت.
استعفای محمد مهدی زاهدی وفا از سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکذیب شد.
محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس جمهور استعفای خود را از معرفی به مجلس و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از روی کار آمدن مهدی تاج تصمیم به استعفا از پست خود گرفت.
تصمیم‌گیری درباره وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال ایران و استعفای وحید شمسایی در دستور کار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار دارد.
من تا به این لحظه نه استعفایی دیده‌ام و نه کسی در این مورد با من حرف زده است. تازه دقایق اول کار ماست و باید با هیئت رئیسه بنشینیم و صحبت کنیم و در این مورد به تعامل برسیم.
حجت عبدالملکی، وزیر کار با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهور رسماً استعفای خود را اعلام کرد و زاهدی وفا سرپرست شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ