با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان احتمالا دوباره به تیم مدیریتی او اضافه می‌شود و در مرکز ملی فوتبال مشغول به کار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از دانشمندان و کارشناسان هسته‌ای رژیم صهیونیستی از احتمال استعفای خود با توجه به تصویب لایحه برهان عدم معقولیت در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.
نخست وزیر دولت پاکستان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای از احتمال کناره‌گیری زودهنگام دولت قبل از پایان دوره قانونی خود در ماه آگوست خبر داد.
احتمال استعفای تارتار از سرمربیگری ملوان!
به دنبال ناهنجاری های صورت گرفته در مسابقات دو استقامت استان فارس، رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد.
جفری هینتون یکی از پیش کسوت های حوزه هوش مصنوعی پس از آنکه متوجه شد احتمالا رایانه ها از انسان ها باهوشتر می شوند، از شرکت گوگل استعفا داده تا آزادانه درباره خطرات فناوری صحبت کند.
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
ریکاردو ساپینتو پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده و حذف احتمالی استقلال از آسیا، یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
وینگر تاثیرگذار استقلال می‌گوید برای وضعیت فعلی باشگاه فقط متاسفم.
یک رسانه اسپانیایی دلیل استعفای جواد نکونام از هدایت تیم فولاد خوزستان را احتمال حضور این مربی در تیم ملی ایران عنوان کرد.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
جو ویلسون، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در این رابطه عنوان داشت: «هم جو بایدن و هم کامالا هریس، معاونش به دلیل شکست مفتضحانه‌ای که داشته‌اند باید استعفا دهند. این "بالون‌های فاجعه‌آمیز چینی" خانواده‌های آمریکایی را از آلاسکا گرفته تا منزل بنده در کارولینای جنوبی آشکارا تهدید می‌کرده است و این موضوع تایید می‌کند که رئیس‌جمهور بایدن و معاونش هریس باید استعفا دهند.»
در پی افشای جنجالی فساد مالی گسترده در دو وزارت‌خانه مهم اوکراین و احتمال آغاز تحقیقات در این زمنیه، چند مقام ارشد دولت اورکاین استعفا کردند.
جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.
عدم انتخاب نایب‌رئیس جدید از سوی علیرضا دبیر با وجود گذشت دو ماه از استعفای حمید سوریان، این احتمال را مطرح می‌کند که او به فدراسیون بازخواهد گشت.
ایلان ماسک پس از نظرسنجی که در توییتر برگزار کرد، در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد که قصد دارد از سمت مدیرعاملی استعفا دهد البته «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد.»، اما چه کسی می‌تواند بعد از ایلان ماسک مدیرعامل توییتر باشد؟
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، به احتمال کناره گیری از سمت خود واکنش مبهمی نشان داد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
در چند هفته اخیر شایعات و خبرهایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود که هر بار این خبر تکذیب شد. شنیده های نبض بورس حکایت از این دارد که گویا این بار مسئله استعفا جدی است. جایگزین احتمالی عشقی کیست؟
روزنامه انگلیسی دیلی‌استار در تیتری جنجالی استعفای نخست‌وزیر این کشور و احتمال برگشت نخست‌وزیر پیشین را به رفتن «کاهو» و آمدن «بادمجان» تشبیه کرد.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
کرملین می‌گوید از گزارش‌ها درباره استعفای احتمالی رمضان قدیروف از ریاست جمهوری منطقه خودمختار چچن آگاه است.
وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ