اسطوره باشگاه لیورپول پیش بینی جالبی از تقابل احتمالی سیتی با یکی از دو تیم شهر میلان در فینال جام باشگاه های اروپا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سعودی النصر دروازه اینتر میلان را در یک دیدار دوستانه باز کرد.
رودری از زدن "مهمترین گل" تاریخ منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان، لذت می برد.
پیروزی اینتر مقابل آتالانتا و رویارویی یووه-میلان در یک هفته مانده به پایان فصل سریA مورد توجه روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا قرار گرفته است.
داوید کالابریا، کاپیتان میلان،‌ پس از شکست مقابل اینتر اعلام کرد همبازیانش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند.
پائولو مالدینی، مدیر میلان اعتراف می‌کند که شکست برابر اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقایسه با حذف برابر یک تیم دیگر دردناک‌تر است.
اینتر در نیمه دوم بازی مقابل میلان روی همکاری روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز به گل رسید.
آنتونیو کاسانو پیشنهاد کرد که اینتر برای شکست مقابل میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با بازیکنان 7 ساله بازی کند!
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 2-0 مقابل اسپتزیا به دیدار برگشت تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرد و گفت میلان می‌تواند و باید اینتر را حذف کند.
آندری شوچنکو مطمئن است میلان می‌تواند باخت 2 بر صفر بازی رفت با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را جبران کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
باشگاه اینتر امشب با پیراهنی بدون تبلیغات اسپانسر به مصاف تیم میلان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت.
خطای پنالتی اعلام شده به سود اینتر مقابل میلان توسط داور رد شد.
به احتمال بسیار زیاد رافائل لیائو برای بازی رفت یورو دربی مقابل اینتر در دسترس نخواهد بود و مصدومیت روز گذشته کار دست او داد.
سه تیم رئال مادرید، آث‌میلان و اینترمیلان در مجموع 24 بار فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و در مقابل سیتی به دنبال کسب اولین قهرمانی خود را در این جام است.
اینتر که بعد از پیروزی بر بنفیکا در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان روحیه بیشتری پیدا کرد در یک بازی خانگی مقابل مونزا 1-0 شکست خورد تا فشار بر نراتزوری و سرمربی‌اش اینزاگی افزایش پیدا کند.
سیتی و بایرن هرکدام که از دوئل جهنمی خارج شوند باید مقابل رئال مادريد یا چلسی صف آرایی کنند. در حالیکه اینتر در صورت شکست بنفیکا باید یکی از دو تیم هموطن میلان یا ناپل را ببرد و به فینال برسد!
دنیل مالدینی، فرزند اسطوره باشگاه میلان، مدعی شد مدت ها منتظر گلزنی در سری آ بوده است.
اینتر با شکست یک بر صفر مقابل امپولی فرصت صعود موقت به رده دوم را از دست داد.
سرمربی اینتر تاکید کرد که تیمش به دنبال پیروزی مقابل میلان و تکرار عنوان قهرمانی سوپرجام است.
اینتر با دریافت گل در دقیقه 3+90 به تساوی دو بر دو مقابل مونزا بسنده کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست مقابل میلان در دربی دلامادونینا از بازیکنانش عصبانی بود و گفت نیم ساعت بازی کردن برای پیروز در یک دربی کافی نیست.
برتری میلان مقابل اینتر در دربی پرگل دلامادونینا
در دربی دلامادونینا از هفته پنجم سری آ ایتالیا، میلان موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل اینتر پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ