خطای پنالتی اعلام شده به سود اینتر مقابل میلان توسط داور رد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
عثمان دمبله که احتمال پیوستنش به پی‌اس‌جی بارسا را عصبانی کرده به همراه این تیم به ‌لاس‌وگاس سفر می‌‌کند اما در بازی دوستانه با میلان به میدان نخواهد رفت.
با هماهنگی مدیریت باشگاه استقلال، آبی‌ها سه روز در هفته می‌توانند در زمین پژوهشگاه نفت تمرین کنند.
علیرضا بیرانوند در تمرین بدنسازی امروز پرسپولیس شرکت داشت.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی در پایان 90 دقیقه نفس‌گیر در ورزشگاه سیروس قایقران، در حالی که یک چشم‌شان به آبادان بود، با امیدواری به کرمان بازگشتند.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
ضربه سر تماشایی سرژ گنابری و همچنین گل تکنیکی و زیبای کینگزلی کومان، بایرن را از کابوس تساوی مقابل هرتابرلین نجات داد.
بازگشت سالم الدوساری به تمرینات گروهی الهلال انرژی تازه‌ای را به این تیم تزریق کرد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، هیچ مشکلی برای بازی برابر لیورپول ندارد.
نام یحیی گل‌محمدی و علی دایی به شکلی سوال‌برانگیز در لیست گزینه‌های تیم‌ملی قرار ندارد.
گفته می‌شود کریم بنزما، ستاره فرانسوی، قراردادش را با باشگاه رئال مادرید تمدید کرده است.
مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، امروز در شهر میلان شایعات درباره جدایی او از نراتزوری را به شدت تکذیب کرد.
با اعلام سرمربی تیم ملی ژاپن مصدومیت تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، جدی نیست و او می‌تواند در بازی اول ژاپن در جام جهانی قطر به میدان برود.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیر و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد به اینترنت، اختلالات خوردن و آسیب‌زدن به خودش قرار می‌گیرد، به کمک او بروید.
مصدومیت ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.
یوونتوس در هفته دهم سری آ دربی شهر تورین را مقابل تورینو برگزار کرد و موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در جدال با اروگوئه از مصدومیت سختی فرار کرد و سالم ماند.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران امروز (پنج‌شنبه سوم شهریور) در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد و همراه با سایر ملی پوشان به تمرین مشغول شد.
مهدی مهدی پور در دیدار برابر ملوان، نمایش خوبی در میانه میدان داشت.
مدافع استقلال بعد از مدت‌ها با آرامش همراه تیم خود به سفر فوتبالی می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ