به احتمال بسیار زیاد رافائل لیائو برای بازی رفت یورو دربی مقابل اینتر در دسترس نخواهد بود و مصدومیت روز گذشته کار دست او داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد حدادی بعد از مدت ها مصدومیت در بازی دوستانه مقابل روسیه به میدان رفت تا خیال هاکان دمیر بابت حضورش در جام جهانی راحت شود.
هافبک جوان و باتجربه مس رفسنجان در بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس برای تیمش به میدان رفت.
ستاره سعودی النصر دروازه اینتر میلان را در یک دیدار دوستانه باز کرد.
محمدحسین مرادمند بعد از تمدید قرارداد خود امروز مقابل پیکان در بازی دوستانه برای تیمش به میدان رفت.
سعید مهری با وجود دو مصدومیت ویژه اما در تمرینات گروهی استقلال حاضر است و می‌خواهد مقابل تراکتور به میدان برود.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
میلاد سرلک اگرچه نمایشی درخشان در جام حذفی مقابل گل‌گهر داشت اما با محرومیت یک بازی از ترکیب سرخ‌ها دور بود.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
رم امیدوار است ستاره خط حمله خود یعنی پائولو دیبالا به موقع برای بازی با میلان آماده شود اما حضور او در این مسابقه به شدت در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.
فرانکی دی‌یونگ و پدری، دو ستاره مصدوم بارسا، بعد از مدتها بازگشته و امشب در دیدار مقابل اتلتیکو در میدان حضور دارند.
ناپولی تایید کرد ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی این تیم، دیدار روز یکشنبه مقابل میلان در سری آ را از دست داده و حتی ممکن است دیدار مهم دو تیم در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.
انتظار می رفت سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ حداقل به عنوان یار تعویضی به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، با اینکه رسما به تجاوز متهم شده اما روز چهارشنبه در اختیار تیمش خواهد بود و می‌تواند در بازی مقابل بایرن مونیخ به میدان برود.
نگرانی‌ها درباره کوین یامگا برطرف شده و او می‌تواند در بازی روز دوشنبه مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان برود.
به نظر نمی‌رسد ادن هازارد فردا هم شانسی برای بازی مقابل بارسلونا داشته باشد. او هرگز در یک ال‌کلاسیکوی رسمی به میدان نرفته است.
هافبک آلومینیوم به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند امروز مقابل پرسپولیس به میدان برود.
یاسین سلمانی در آستانه بازی سپاهان با استقلال در لیگ برتر به عنوان کاپیتان طلایی‌پوشان مقابل سایپا به میدان رفت.
بعید است حکم تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی تا قبل از بازی یکشنبه بعد بارسا و اتلتیکو برداشته شود و ستاره لهستانی در متروپولیتانو به میدان خواهد رفت.
ستاره آرژانتینی نمی‌خواهد در اولین بازی خود مقابل عربستان با تمام توان به میدان برود و به همین دلیل تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد.
ستاره آینده دار نفت مسجدسلیمان که توانست مقابل نیکاراگوئه برای تیم ملی بزرگسالان نیز به میدان برود از برگزاری این اردو و اتفاقاتی که برایش رقم خورده بسیار راضی است.
اولیویه ژیرو در دیدار امشب میلان مقابل سالزبورگ دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد تا ستاره اول روسونری در این بازی باشد.
اولیویه ژیرو در دیدار امشب میلان مقابل سالزبورگ دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا ستاره اول روسونری در این بازی باشد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولوز به خبرنگاران گفت چلسی باید هر چه سریعتر خودش را آماده بازی بزرگ با میلان کند.
الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، می‌گوید دیدار امشب مقابل ناپولی برای روسونری اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد که آیا میلان امسال هم فاتح اسکودتو خواهد شد یا نه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ