سخنگوی جنبش حماس موافقت گروه های فلسطینی با عادی سازی روابط میان ترکیه و دشمن صهیونیستی را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره موضع دولت نسبت به ایجاد وزارتخانه‌ای جدید گفت: «ما در دولت با تشکیل وزارت موافق نیستیم. در دولت معاونت امور زنان و خانواده وجود دارد که مسئولیت فراسازمانی دارد و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در این زمینه مسئولیت دارند. ایجاد وزارتخانه جدید و محدودکردن مسئولیت دستگاه‌ها در یک وزارت جدید به نفع کشور نیست.»
مدیرعامل مس رفسنجان اعلام کرد این باشگاه همچون دوران مدیریت خودش در فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم از حواشی دور است.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشور‌های دوست و همسو عازم کشور‌های ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: با مسئله کشف حجاب مخالفت داریم، زیرا این موضوع و جانب‌داری دشمن از آن، به این دلیل است که حاکمیت دین را از ما بگیرد و اگر کاشفان حجاب و افراد بیبند و بار بر این جامعه مسلط شد، دیگر دینی باقی نمی‌ماند که جوان ما از آن بهره‌مند شود و تعالی پیدا کند و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب بر مبنای آن فرمودند اگر زنان و دختران ما می‌دانستند پشت این جریان کشف حجاب چه جریان‌هایی قرار دارند، دیگر بی‌حجابی نمی‌کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: جمع آوری کارت های آزاد بنزین از جایگاه های سراسر کشور سرعت گرفته و این موضوع بر اساس قانون در حال انجام است، اینکه مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند خوب است ولی ما مخالف روش های اجباری و جمع آوری کارت ها به صورت سریع هستیم چرا که موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از علی فتح الله زاده حمایت می کنند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.
خاتمی گفت: ما با نوروز مخالف نیستیم و نخواهیم بود. منتها نوروز اسلامی، نوروزی که با مقلب القلوب و الابصار همراه باشد. به همه به خصوص جوانان می‌گوییم که دنبال شادی بخردانه باشند. شادی که عقل بگوید بارک الله، چهارشنبه سوری که می‌توان آن را چهارشنبه سوزی نیز نامید از اقدامات نابخردانه است و می‌بینید که هنوز چهارشنبه سوری نیامده، ولی تعدادی از نوجوانان و جوانان بخاطر حوادث ناشی از این موضوع آسیب دیده‌اند.
محمد مومنی اعلام کرد که باشگاه استقلال پولی را به کاوه رضایی پرداخت نخواهد کرد.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
وزارت خارجه چین اعلام کرد: ما به شدت با موضع گیری واشنگتن و توکیو مبنی بر اینکه چین چالش راهبردی بزرگ در منطقه است، مخالف هستیم.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
امام جمعه تبریز گفت: ما در موضوع قره‌باغ موضع اصولی خود را نشان دادیم؛ ما مخالف اشغال و تغییر در ژئوپلتیک مرزی هستیم. همسایگان ما با تحریم و مداخله بیگانگان نباید امنیت ملی ما را به مخاطره بیاندازند، زیرا همه ما در این منطقه منافع مشترک داریم.
وزیر امور اجتماعی لبنان از موضع سازمان های بین المللی در مخالفت با اقدام دولت لبنان برای بازگشت امن و داوطلبانه آوارگان سوری ابراز شگفتی کرد.
شهردار تهران گفت: برخی می‌گویند که شهرداری نباید به دنبال انجام کارهای هوشمندانه برود و باید شهر را جارو بزند که ما با این موضوع مخالف هستیم.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: در گذشته که آقای خاتمی بحث آشتی ملی را مطرح کرد، من مخالف این طرح بودم. معتقدم ما با جریانات سیاسی قهر نیستیم، مساله ما این است که نمی‌خواهیم با هم گفتگو کنیم. من حاضرم گفتگو و مناظره سیاسی بگذارم، آقای اژه‌ای هم بیایند و در موضوع جرم سیاسی صحبت کنیم.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین: ما به عراق در موضوع برق، آب و ساخت گیت‌ها کمک کردیم. وقتی سفرها شروع شد مشاهده کردیم که عراق ظرفیت لازم را ندارد. با مشاهده مشکلات در مرزهای ایران، به سمت عراقی پیام داده شد که از ظرفیت گیت‌های ایران استفاده شود اما طرف عراقی با این موضوع هم مخالفت کرد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: امروز معیار انسانیت و مسلمانی، موضع ما در قبال ملت فلسطین است.
کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت سودهای مانده از سال‌های گذشته شرکت‌ها از جمله دغدغه‌های سهامداران بوده است که با پیگیری و تاکید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار قرار شد از طریق سامانه سجام به سهامداران پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ