مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس از انگیزه زیادی در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان برخوردار است و کاملا مشخص است که کیفیت او نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۰۰ دقیقه جنب و جوش عبدالله ویسی در کنار خط با سوت پایان مسابقه به اتمام رسید و او نفر اولی بود که خودش را به رختکن رساند.
عطایی نسبت به دوره قبل دست به قطر پاسور های خود نزده است.
کاوه رضایی و رضا اسدی که در تراکتور نیز سابقه بازی در کنار هم را داشتند، حالا در سپاهان همبازی خواهند شد.
خوشحالی زایدالوصف نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی الاتحاد، از دیدار با دو ستاره بزرگ تیمش کریم بنزما و انگولو کانته خبرساز شد.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
مدافع چپ ایرانی آلتای حضور ۸۱ دقیقه‌ای در جریان تساوی تیمش مقابل گُزتپه داشت.
سپاهان و استقلال در استادیوم خانگی لیگ را به پایان می‌رسانند و پرسپولیس در وطنی قائمشهر؛ اما قهرمان لیگ برتر در جای دیگری تعیین خواهد شد.
مطالعات جدید تایید می‌کنند که داشتن پول بیش‌تر می‌تواند رفاه ما را بهبود بخشد. این در تضاد با تلاش همیشگی افراد قدرتمند است که همواره تلاش کرده اند تا روایت متفاوتی را بیان کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس که در نزدیکترین موقعیت ممکن به صدر لیگ برتر است، در هفته بیست و دوم هم تراکتور را در وقت های اضافه شکست داد تا همچنان سایه به سایه سپاهان حرکت کند و موقتا صدرنشین شود.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، دیشب در جریان دیدار این تیم مقابل لیورپول نمی‌توانست شادی خود را از بازگشت و پیروزی بزرگ تیم سابقش پنهان کند.
اشتباه وحشتناک در دقیقه ۸۸ کمر هر تیمی را می‌شکند، اتفاقی که امروز برای پرسپولیس و فرشاد فرجی رخ داد.
نیمه نخست بازی دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی با برتری قاطع آبی پوشان به پایان رسید. در این نیمه مدافع ملوان با گل به خودی دروازه این تیم را باز کرد.
بحث درباره گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه وجود داشته و پرداخت چنین قیمت‌هایی موافقان و مخالفان خودش را داشته است.
احمد گوهری جهت پنالتی بازیکن ون پارس را تشخیص داد اما چند سانتی متر برای مهار آن کم آورد.
در حالی که آبی‌پوشان سیرجانی به شدت برای کسب پیروزی برابر مس شهربابک به دردسر افتاده بودند، زاهدی به داد تیمش رسید.
لیورپول با دو گل داروین نونیز به برتری پرگلی برابر ساوتهمپتون در نیمه اول دست یافت.
هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی تیم‌های میزبان همراه بود.
ضربه ریباند شده مهاجم آلومینیوم منجر به گل اول این تیم مقابل مس کرمان شد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل یوونتوس گفت حفظ روحیه بعد از شکست سنگین چند روز پیش در اروپا و برد تیمی مثل یوونتوس نشانه بزرگی بازیکنانش است.
در نیمه نخست بازی استقلال و پیکان سه موقعیت ایده‌آل نصیب استقلال شد که با بدشانسی آبی‌ها توپ وارد دروازه نشد.
معاون وزیر کار می‌گوید: اگر جمعیت بومی کشور‌هایی نظیر قطر، کویت و امارات را روی هم بگذاریم، به اندازه جمعیت جوان دانشجویی ما نمی‌شود و این یک ثروت بزرگ ملی برای ما به شمار می‌رود.
تیم فوتبال سپاهان در آخرین دقایق پیروزی برابر گل گهر را از دست داد تا از رسیدن به سومین پیروزی در لیگ برتر محروم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ