اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، لحظه بالا بردن جام توسط بازیکنان منچسترسیتی را یک عامل انگیزشی بزرگ برای شاگردانش دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید برخورد آندره اونانا با بازیکن ولورهمپتون پنالتی نبود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نگرانی‌ها بابت ولخرجی‌ عربستان در بازار نقل و انتقالات را بی‌مورد دانست و گفت پولهای عربستان نمی‌تواند روی کیفیت لیگ برتر تاثیر بگذارد.
آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شاگردان پیشرفت مناسبی در فصل اخیر داشته‌اند و اکنون آماده قهرمانی جام حذفی هستند.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ با اریک تن‌هاخ متحول شده‌اند و فصل آینده مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر خواهند بود.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مهمترین هدف تیمش عنوان کرد و گفت سپس به فینال جام حذفی فکر خواهند کرد.
اریک تن‌هاخ معتقد است بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می کند، باید سطح انتظاراتش بالا باشد و برای قهرمانی بجنگد.
اوسین بولت، دونده جامائیکایی، از اریک تن‌هاخ به خاطر برگرداندن منچستریونایتد به روزهای خوب تشکر کرد.
سرمربی منچستریونایتد از اتحاد بالای تیمش صحبت کرده و آن را عاملی مهم در موفقیت شیاطین سرخ دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران منتشر کرد و به آنها گفت این تازه شروع ماجراست و یونایتد در این نقطه متوقف نخواهد شد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید این تیم توانسته با اریک تن‌هاخ بار دیگر به روزهای اوجش برگردد.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، با شادی اریک تن‌هاخ پس از قهرمانی این تیم در جام اتحادیه شوخی کرد.
منچستریونایتد خیلی زود به اولین قهرمانی خود با هدایت مرد هلندی رسید اما به نظر می‌رسد این تازه اول راه شیاطین سرخ و اریک تن هاخ باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-0 مقابل لستر می‌گوید تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و او و تیمش فعلا به کورس قهرمانی لیگ برتر فکر نمی‌کنند.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر ندارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید توانایی کمک به این تیم برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را دارد.
لیساندرو مارتنیز که بعد از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی تا کنون برای یونایتد از ابتدا به میدان نرفته در یک مصاحبه به شایعات درباره از دست دادن جایگاهش در این تیم پاسخ داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید هدف این تیم همیشه کسب جام در هر رقابتی است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با اورتون در جام اتحادیه می‌گوید شیاطین سرخ به جایی رسیده‌اند که حالا می‌توانند به فتح دست‌کم یک جام قهرمانی امیدوار باشند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فشارها بر لیساندرو مارتینز را افزایش می‌دهد.
اریک تن‌هاخ حالا بیشتر از گذشته به کاسمیرو اعتماد دارد و ستاره برزیلی هم پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است. مربی هلندی بازی خوب کاسمیرو برابر وستهم را ستایش کرد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ