هافبک سابق پرسپولیس با بدشانسی نتوانست در بازی امروز تیمش مقابل استقلال به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، بلژیکی‌ها با کام بک در ست سوم موفق به شکست برزیل شدند.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در فرانکفورت بدون بازیکنان ریجکت شده از سوی سفارت آمریکا برگزار شد.
جمهوری اسلامی نوشت: دولت‌های اسلامی دچار بی‌عملی هستند و برای مقابله با اهانت به قرآن و اسلام در کشور‌های غربی، بموقع وارد عمل نمی‌شوند. در همین قرآن سوزی اخیر، چند روز قبل از واقعه، اخبار صدور مجوز این اهانت منتشر شده بود و همه می‌دانستند که قرار است چنین جسارتی صورت بگیرد.
اولین جلسه تمرینی استقلال با جواد نکونام، حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی را به دنبال داشت که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.
اولین جلسه تمرینی استقلال با جواد نکونام، حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی را به دنبال داشت که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ بارش‌ها برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شدید و با احتمال وقوع سیلاب است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری وزش باد شدید در نواحی غربی و شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ گرد و خاک در نواحی غربی کشور طی روز جاری و تداوم روند افزایش دما تا فردا پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری خیزش گرد و خاک در نواحی غربی کشور و فعال شدن سامانه بارشی در شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود.
دومین روز مسابقات قهرمانی هاکی 5 بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در حالی به پایان رسید که تیم‌های آذربایجان غربی و سمنان به فینال مسابقات راه یافتند.
دومین روز مسابقات قهرمانی هاکی 5 بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در حالی به پایان رسید که تیم‌های آذربایجان غربی و سمنان به فینال مسابقات راه یافتند.
مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که صدها مسافر به دلیل خروج یک قطار محلی از ریل به خاطر برخورد با قطار باری در ناحیه پوربا بردامان بنگال غربی، دچار جراحات شدید شدند.
اینکه یک‌باره اسم افشین قطبی مطرح می‌شود، ناخودآگاه ذهن مخاطب را به سمت فعالیت سفت و سخت دلالان داخلی برای بازگرداندن او به فوتبال ایران می‌برد. عجیب آنکه همین روز گذشته تیتر درخور توجه یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره افشین قطبی بود که به قول او وعده عجیب و غریبی داده و از زبانش نوشته که می‌تواند ایران را به بازی‌های المپیک ببرد. این وعده مشابه با همان وعده قهرمان‌کردن فولاد در لیگ برتر به نظر می‌رسد.
ریکاردو ساپینتو در دربی تهران روز عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت.
به گفته ی جسیکا آلبا، او فشار و قند خون پایینی دارد. به همین دلیل باید به آبی که می خورد نمک صورتی اضافه کند تا سدیمی که بدنش کم دارد تأمین شود و طی روز احساس بی حالی نکند.
صبح روز گذشته بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران یکی از دوستان ایرانی تاجر جوان را که او هم ساکن کشور چین است، به عنوان مطلع برای تحقیق در مورد مرگ این جوان احضار کرد. مطلع نزد بازپرس جنایی گفت:تاجر جوان را از مدتی قبل می‌شناختم و با هم دوست بودیم. ارتباط کاری نداشتیم و به عنوان یک هموطن در کشور غریب با او رفاقت داشتم. شب حادثه نزد او نبودم، اما از دیگر دوستانمان شنیدم که آن شب مشروبات الکلی مصرف کردند و حال او بد شد. دوستانش می‌گفتند کمی بالا آورد و بعد دیگر نفس نکشید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روز جهانی زن به جای آنکه انگیزه‌ای برای تأمل در کارنامه فاجعه‌آمیز فرهنگ غربی باشد، به سوژه سوءاستفاده سیاسی آنان برای اتهام زنی به دیگر کشورها شده است.
رسانه‌های خارجی راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در ایران را پوشش دادند و در این بین خبرگزاری انگلیسی نوشت، ده‌ها هزار ایرانی در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا (جمعه ۲۵ شهریور) وضعیت آسمان مهران (ایلام) و تمرچین پیرانشهر صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران (ایلام) ۴۱، در تمرچین پیرانشهر ۲۹ و کمینه دما در مهران (ایلام) ۲۳ و در تمرچین پیرانشهر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی درباره مذاکرات برجامی گفت: مذاکرات ایران با ۵ کشور غربی یک مذاکرات بسیار پیچیده به لحاظ امنیتی، فنی و سیاسی است. این پرونده تقریبا ۳ دهه وقت دستگاه دیپلماسی ما و بسیاری از کشور‌های طرف مقابل را گرفته است، اما در مذاکرات اخیر به نظر می‌رسد روی آن چارچوب‌های اصلی که مدنظر طرفین است، توافق حاصل شده است.
والیبال ایران روز گذشته شاهد یک سری اتفاقات جنجالی و عجیب بود.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ