دومین روز مسابقات قهرمانی هاکی 5 بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در حالی به پایان رسید که تیم‌های آذربایجان غربی و سمنان به فینال مسابقات راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی با همکاری پلیس سمنان خبر داد.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سرپرست سازمان امدادو نجات از امدادرسانی به ۲۸۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در سیل آذربایجان غربی و اردبیل خبر داد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از دستگیری یک تیم تروریستی توسط مجموعه اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی با هماهنگی دستگاه قضائی خبر داد.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در شرق تهران و سمنان همچنین در جنوب کرمان و شمال و شرق سیستان و بلوچستان ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
تیم گلستانی در فینال مسابقات قهرمانی کشور هاکی روی چمن با برتری برابر آذربایجان غربی به عنوان قهرمانی دست یافت.
دومین روز مسابقات قهرمانی هاکی 5 بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در حالی به پایان رسید که تیم‌های آذربایجان غربی و سمنان به فینال مسابقات راه یافتند.
به گزارش سازمان هواشناسی کشور؛ در دو روز آینده در شمال تهران، نیمه شرقی استان فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، سمنان، آذربایجان شرقی و غربی، یزد و... شاهد باران خواهیم بود.
ارومیه - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه، نیروهای واکنش سریع هلال احمر از این استان برای امدادرسانی به این کشورها اعزام شدند.
بر اساس اخبار رسیده مسئولان قضایی استان‌های تهران، البرز، سمنان، آذربایجان غربی، قزوین و سیستان و بلوچستان کار رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کرده‌اند، همچنین اخبار واصله نشان می‌دهد سایر استان نیز کار تشکیل هیات‌های قضایی به منظور عفو زندانیان را آغاز نموده و موضوع آزادی زندانیان واجد شرایط تا حد قابل قبولی پیش رفته و تسریع شده است.
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: زمین لرزه آذربایجان غربی تاکنون ١٢٠ مصدوم برجای گذاشته است و ارزیابی مناطق زلزله زده ادامه دارد.
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش درمدارس استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به علت کاهش محسوس دما غیر حضوری است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از پوشش شبکه ارتباطی پایدار و با کیفیت برای ۸۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار در این استان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
مدیر کل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم گوش داده شود و رفع مسایل ضروری است، ادامه داد: دستگاه‌های انتظامی وظیفه صیانت از اموال مردم و تامین امنیت شهرها را بر عهده دارند.
ارومیه- انتشار فیلم‌هایی از مسلح بودن اغتشاشگران در مهاباد و پیرانشهر به‌خوبی نشان می‌دهد، آشوب‌ها در این شهرها وارد فاز مسلحانه شده و کشته سازی سناریوی پشتیبانی از این جریان است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند.
در کنار اقلیم خشک و برداشت بی‌رویه از منابع آبی، چند سالی است که خشکسالی هم بر آن‌ها اضافه شده و دشت‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها و انسان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که به مرور این مساله نیز مشکلات زیادی را برای منابع آبی به همراه آورده است به‌طوری که اکنون ۱۴ استان کشور از جمله تهران، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، البرز، قزوین، مرکزی، اردبیل و گلستان درگیر پدیده فرونشست زمین شده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، تأسیسات و شبکه گاز طبیعی در مناطق زلزله‌زده این استان‌ در وضع پایدار قرار دارد.
امروز در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هشدار نارنجی برقرار است. برای تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و هرمزگان نیز هشدار زرد صادر شده است.
به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ