اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت از قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا خنده‌دار است؛ تیم‌های ایرانی هشت‌شان گروی نُه است و نمی‌دانیم اصلا ما را به لیگ قهرمانان راه می‌دهند یا نه.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزنه‌برداری روی ریل گرفته و ما را رویدادهای پیش رو بازی‌های آسیایی و المپیک امیدوار می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد‌تاکید کرد هدف این تیم قهرمانی در آسیاست.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید در مصاف با سپاهان یک پنالتی مسلم برای این تیم گرفته نشده است.
دانیلو پریرا، هافبک پاری سن ژرمن، پس از شکست تیمش مقابل المپیک لیون در مصاحبه خود عصبانی و مضطرب ظاهر شد.
یحیی بعد از مدتها در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌های مفصلی را انجام داد.
یکی از خوب های تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا درازبکستان سعید سحرخیزان است. همان بازیکنی که در مصاف با ویتنام زننده گل دوم بود.
ژاوی معتقد است با وجود اختلاف پنج امتیازی نسبت به رئال مادرید، بارسلونا شانس اول قهرمانی نیست.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد که در لیگ ایران واقعا نمونه است.
تنها رضایت خداوند را در نظر گرفتیم. ما چه‌ کسی باشیم که بخواهیم جان یک نفر را بگیریم. یقین دارم روح برادرم نیز از این تصمیم شاد شده است.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
سرمربی تیم کشتی آزاد بلیش تاکستان تأکید کرد، از دو کشتی‌گیر روس تیمش، یکی در حد انتظار ظاهر نشد و دیگری ناجی این تیم در راه قهرمانی شد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
دروازه بان تیم ملی ژاپن ستاره شماره یک تیمش در دیدار فینال جام ملت های فوتسال آسیا بود.
ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان داریم و بوسنی دنبال گرفتن انتقام است، اما ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ