در پایان روز نخست رقابت‌های روسیه، امیرمحمد حسن‌نژاد نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
محمد دانشگر، مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان، دقایقی پیش از ورود تیم به دربی اصفهان در حال یادآوری نکاتی به محمدجواد حسین‌نژاد است.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
دربی رفت اصفهانی‌ها در لیگ بیست و سوم با درخشش غیرمنتظره یک بازیکن 19 ساله به پایان رسید.
با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و منصوب شد.
دو ملی‌پوش کشتی فرنگی در رابطه با حضور در تورنمنت رنکینگ در قرقیزستان اظهارنظر کردند.
سید مؤید محسن‌نژاد، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در گزارشی اعلام کرده طی ۱۶ ماه گذشته زمینه بررسی علمی میزان آسیب‌های واردشده به آرامگاه سعدی طی سالیان اخیر فراهم و مشخص شده که این بنا تاریخی دارای مشکلاتی نظیر استحکام بنا و ... است.
«حسن‌آباد زرگنده»، محله‌ای قدیمی است که شمایلی از بافت قدیمی کل منطقه را می‌توان در آن دید. این گزارش همه آن چیزی را که می‌شود درباره محله زرگنده گفت، در خود دارد.
چندان سابقه ندارد که تیم‌های ایرانی در روز آخر کار صعود را به نحو احسن تمام کنند اما این اتفاق درباره تیم جوانان ایران رخ داد.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
کشتی‌گیر تیم سپاهان گفت:بدن‌های هر دوی ما خسته بود، ولی در کل لیگ امسال سطح بسیار بالایی داشت.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که مبارزه با کرم کمال ترک برایش خیلی اهمیت داشته و از اینکه با میزان آمادگی کم توانست هم این حریف و هم کشتی‌گیران آذربایجان و قرقیز را شکست داد، خوشحال است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی 20 کشتی‌گیری را که قرار است این تیم را در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان همراهی کند، اعلام کرد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آنقدر آماده و باانگیزه بودم که فقط به مدال طلا فکر می‌کردم.
امین میرزازاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یاکوبی کاجایا از گرجستان رفت که با برتری یک -یک راهی نیمه‌نهایی شد.
مهدی محسن‌نژاد، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با وجود برتری ۹ بر ۳ مقابل حریف ترک، ناباورانه ضربه فنی شد.
فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک چهارم شد.
دور مقدماتی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی پیگیری می شود که ملی‌پوش سنگین وزن ایران، دومین پیروزی خود را هم ثبت کرد.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید.امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه عالی ۸ بر ۰ به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ