مشهد ـ دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: مهمترین مساله کارگران در حال حاضر معیشت و دستمزد آنان است که معتقدیم قانون کار در کشور در خصوص دستمزد کارگران اجرا نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل فقهی با اشاره به حکمت عملی و اسلامی در مساله حجاب گفت:حجاب یکی از مهم‌ترین واجبات شرعی در اسلام است که بعد از انقلاب رنگ و بوی هویتی و نمادین نیز به خود گرفته است.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد. وی پس از برکناری سیدجواد ساداتی نژاد، برای این وزارتخانه کاندید شده بود. از مهمترین چالش های محد علی نیکبخت، حل مسئله گندم و مسئله خشکسالی در کشاورزی خواهد بود.
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
احمد مازنی نوشت: اولین و مهم‌ترین مساله در مورد تجمعات و راهپیمایی‌ها عدم نیاز به کسب مجوز است. اگر در بعضی از موارد مربوط به حقوق مردم به روح حاکم بر یک یا چند اصل قانون اساسی استناد شود، در مورد حق تجمع و راهپیمایی نیاز به تمسک به روح قانون اساسی نیست، چرا که متن اصل بیست و هفتم قانون اساسی بر این حق تصریح دارد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در سال جدید بر روی آن‌ها تأکید داریم، بورسیه‌ شغلی نخبگان و طرح‌های مسئله محور، استادمحور و دانشجومحور است.
مشهد ـ دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین مسئله کارگران در حال حاضر معیشت و دستمزد آنها است که معتقدیم قانون کار در کشور در خصوص دستمزد کارگران اجرا نمی‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهار تورم و رشد تولید دستورکاری یک ساله نیست، لذا مجلس مهمترین کاری که تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد، توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.
کارشناس و پیشکسوت ژیمناستیک می‌گوید مهمترین مسئله بعد از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایجاد همدلی و وفاق میان اهالی این رشته است.
عبدی نوشت: عدم تحقق وعده ایجاد شغل ناشی از علل گوناگونی است، اولین و مهم‌ترین آن همان وزیر سابق بود که می‌خواست با یک میلیون تومان یک شغل درست کند و پس از ۸ ماه با کم کردن تعداد مشاغل و هزینه‌های فراوان، از وزارتخانه رفت یا برکنار شد. پس رکن اساسی برای تحقق این شعار آوردن نیرو‌هایی است که مساله را خوب بشناسند، سپس راه‌های مناسب را برای تحقق آن پیشنهاد کنند و در نهایت با سازماندهی موثر آن را اجرایی کنند. یقین بدانید با ادامه این وضع احتمال اینکه سال آینده بهتر از امسال باشد اندک است.
مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را بکار گرفت تا لایحه بودجه واقع‌بینانه تدوین شود، «پرهیز از تورم‌زایی» را محوری‌ترین مسأله مورد توجه در تنظیم بودجه سال آینده عنوان کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مهم‌ترین چالش موجود بر سر راه پروژه‌های عمرانی را مساله نقدینگی عنوان کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کمبود دارو مهمترین مسئله است؛ در حوزه کمبود دارو گزارش کمیسیون و بررسی‌های انجام شده در این بخش حاکی از این است که ما یک مشکلاتی در هماهنگی بین دستگاه‌ها داریم.
کرمانشاه- رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه گفت: اشتغال مهم ترین مسئله ورزشکاران معلول کرمانشاهی است.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
در یک نشست کارشناسی اعلام شد؛ مشکلات متعدد بخش مسکن به صورت مستقیم ۷۰ درصد جامعه را به خود مشغول کرده است.
«مخالفان تلاش‌های دیپلماتیک جهت احیای برجام، به برخی از نواقصِ نسخه اولیه توافق برجام اشاره دارند و مخالفت‌های خود را نیز بر همین مسائل استوار می‌سازند. چشم انداز‌های پایانی/Sunset Clauses” "که به ایران اجازه می‌دهند تا استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته را از سال ۲۰۲۶ در دستورکار قرار دهد و در عین حال، غنی سازی اورانیوم را نیز در سطوحی به مراتب بالاتر تا سال ۲۰۳۱ عملیاتی کند، از جمله مهمترین این نواقصِ ادعایی است که مورد اشاره آن‌ها نیز قرار دارد.»
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است و باید این اتهامات واهی که مسئله هسته ای ایران نظامی است بسته شود زیرا ایران همواره اعلام کرده است که مسئله هسته ای خود یک مسئله صلح آمیز است.
«تنها یک سال پس از خروج آمریکا از افغانستان، این کشور عملا تصویری تیره و تاریک را از خود نشان می دهد. در این چهارچوب جدای از مردم افغانستان و رنج هایی که می کشند، خطر توسعه تروریسم مهمترین تهدیدی است که اکنون افغانستان با آن مواجه است. نباید فراموش کرد که کشورهای غربی و مخصوصا آمریکا اکنون بدون چشم و گوش در افغانستان هستند و همین مساله می‌تواند تهدیدات تروریستی گسترده ای را برای آن ها در ماه ها و سال های آتی به همراه داشته باشد».
قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز در شرایطی برگزار خواهد شد که موضوع تغییر نام باشگاه استقلال ملاثانی مهمترین مساله پیش روی آن است.
از موضوعات مورد بحث در مذاکرات وین، مساله رفع تحریم‌ها و ابعاد آن است. از مهم‌ترین مسایل مورد بحث در مذاکرات از ابتدا تا کنون موضوع رفع تحریم‌های یک جانبه آمریکا به ویژه آن بخش از تحریم‌هایی است که تحت عناوین دیگری به جز هسته‌ای، انجام گرفته است و در عمل رفع تحریم‌ها در چارچوب برجام را بی اثر می‌کند. علاوه بر این، اقدام آمریکا در تحریم برخی نهاد‌های حاکمیتی همچون سپاه از دیگر چالش‎هایی است که مذاکرات را به چالش کشیده است.
میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای قانون رتبه‌بندی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ