معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پیرامون مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور دستور داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هتل گوگل بخشی از پردیس جدید Bay View با مساحت 17 هکتاری است که پارسال افتتاح شد و می‌تواند میزبان 4 هزار کارمند باشد. گزارش حاضر می‌گوید حتی در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران گزارش شده است.
طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش این کمیسیون در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور را قرائت کرد.
بر اساس آخرین گزارش ارسالی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصرف برق کشور در روز گذشته به ۷۱ هزار و ۹۸۷ مگاوات رسید.
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: اعلام مکان‌های تردد سگ‌های ولگرد و بلاصاحب از طریق سامانه ۱۳۷ فراهم شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین–کرج حدفاصل پل فردیس تاپل کلاک گزارش شده است.
جلسه نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی برگزار و گزارش نحوه مدیریت تامین مرغ و کالاهای اساسی در استان‌های سراسر کشور ارائه شد.
بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای شمالی روان است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه آخرین گزارش مدیریت تعارض منافع بیش از یک ماه پیش ارائه شد، گزارش بعدی نزدیک به پنج ماه بعد در صحن ارائه می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ویروس ماربورگ در ایران گزارش نشده است. ویروس ماربورگ ماتند تب کریمه کنگو منتفل می‌شود.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
براساس گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، منابع مطلع اعلام کردند اسناد اطلاعاتی که در دفتر خصوصی جو بایدن پیدا شده مربوط به ایران، اوکراین و بریتانیا بوده است. به گفته یک منبع آگاه، ۱۰ سند محرمانه ازجمله یادداشت‌های اطلاعاتی امریکا و همچنین مطالبی در ارتباط با اوکراین، ایران و بریتانیا ازجمله مواردی هستند که مربوط به دوره معاونت ریاست‌جمهوری بایدن هستند. به گفته این منبع آشنا، تاریخ این اسناد محرمانه مربوط به بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ است.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
براساس گزارش ها، تاد بولی از سمت خود به عنوان مدیر ورزشی موقت چلسی کناره گیری کرده است.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت: ما اقدامی که در کهریزک موجب تولید گاز متان شود انجام نداده‌ایم. البته بحث پسماند‌تر در مجموعه آرادکوه وجود دارد که هوادهی برای آن انجام می‌شود؛ اما اقدامی که گاز متان در این مجموعه تولید کند ما نداشته‌ایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران درباره گزارش ناسا از ابر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان تهران توضیحاتی داد.
طبق گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، در محور چالوس و آزادراه‌های قزوین-رشت، کرج، قزوین و بالعکس، تهران-قم ترافیک سنگین است.
مدیریت بحران هرمزگان اعلام کرد: خسارتی از زمین‌لرزه فین گزارش نشده است.
مجلس هفته پیش گزارش تخلفات صورت گرفته در فولاد مبارکه اصفهان را به قوه قضائیه ارسال کرد که نام برخی از دولتمردان سابق در این پرونده دیده می‌شود.
اوضاع فدراسیون فوتبال ایران طوری است که در قیاس با آن اتحادیه فوتبال انگلیس با همه مشکلاتش با اختلاف سمبلی از ثبات و مدیریت اصولی به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ