مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه ایستگاه مترو علامه جعفری در میان ۳ اتوبان تهران ـ کرج، حکیم و همت قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: امسال ۲۲ کیلومتر خط مترو و ۱۳ ایستگاه افتتاح خواهدشد؛ تا پایان سال ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌و‎نقل عمومی نیز اضافه خواهدشد.
مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: ۵ ایستگاه آیت‌الله کاشانی، شهر زیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
محسن هاشمی رفسنجانی خطاب به مدیریت شهر تهران نوشت: عوام‌فریبی نکنید، قطار‌ها را به فوریت تامین کنید، مترو احتیاج به حداقل ۱۵۰۰ واگن دیگر برای خطوط ۷ گانه و ۱۵۰ ایستگاه افتتاح شده خود دارد. آدرس غلط ندهید. خداوند به دلیل آدرس غلط قطعا شما را نخواهد بخشید.
شهردار تهران با بیان اینکه همه پروژه‌های شهر را فعال کرده‌ایم، گفت: ۱۲ ایستگاه جدید مترو افتتاح می‌شود.
شهردار تهران از انجام برنامه ریزی برای افتتاح ۱۳ ایستگاه مترو خبر داد.
شهردار تهران گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دو برابر سال گذشته تونل‌های عبوری مترو را داشته باشیم و به رشد ۲۲ کیلومتری برسیم و ۱۳ ایستگاه را افتتاح کنیم.
ایستگاه علامه جعفری که نخستین ایستگاه از پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو تهران محسوب شده امروز افتتاح خواهد شد.
پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه شرقی و غربی خط ۴ مترو، حدود ۳۰ درصد به جمع مسافران کنونی این خط پُر مسافر افزوده شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت فردا افتتاح می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت صبح شنبه افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه علامه جعفری روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مجری خط ۶ متروی تهران گفت: در حال حاضر تمام این ایستگاه‌ها بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی دارند. ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه سال جاری به شرط وجود نقدینگی بهره‌برداری و آماده استفاده مسافران می‌شوند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به استمرار روند تکمیل ایستگاههای باقی‌مانده در خطوط هفتگانه و رفع نواقص برخی ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری گفت: ایستگاه میدان کتاب افتتاح خواهد شد.
اسفند ماه سال گذشته ۵ ایستگاه مترو به طول ۱۱.۵ کیلومتر افتتاح شد و به نظر می‌رسد در سال جدید از بار ترافیکی پایتخت کاسته شود.
تا ساعاتی دیگر ۵ ایستگاه کارگر، لاله، تقاطع میدان ولی عصر(عج)، تقاطع هفت تیر و ورودی ایستگاه مدافعان سلامت به طول ۱۱ و نیم کیلومتر افتتاح می شود که امید است ترافیک تهران را بهبود بخشد.
عضو شورای شهر تهران درباره افتتاح ۴ ایستگاه مترو شهر تهران توضیحاتی داد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: طی روزهای آینده با افتتاح ۴ ایستگاه مترو خط ۶ تقریباً تکمیل می‌شود و این به معنای به نتیجه رسیدن تمام تلاش‌ها است.
افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در شبکه مترو تهران، در هفته پایانی اسفند ماه صورت میپذیرد.
شهردار تهران گفت: افتتاح چند بزرگراه و تونل ۹ کیلومتری در تهران از برنامه های شهرداری تهران است همچنین هفته آینده ۴ ایستگاه از خط ۶ مترو تهران افتتاح می‌شود.
هادی زند در مورد گرد و خاک در متروی ارم سبز گفت: گرد و خاک ناشی از انجام عملیات عمرانی و نه انتشار گاز سمی بود. این اتفاق در ایستگاه ارم سبز مترو رخ داده و ناشی از انجام فعالیت عمرانی در ایستگاه مجاور که افتتاح نشده، بوده است.
شهردار تهران از افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو تا پایان سال خبر داد.
زاکانی، شهردار تهران گفت: هم‌اکنون سعی می‌کنیم معماری ایرانی در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو گنجانده شود، در آخرین ایستگاه مترو که افتتاح کردیم کاملا معماری ایرانی مشهود و بسیار چشم نواز است.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ