مجری خط ۶ متروی تهران گفت: در حال حاضر تمام این ایستگاه‌ها بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی دارند. ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه سال جاری به شرط وجود نقدینگی بهره‌برداری و آماده استفاده مسافران می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم مردادماه با میانگین ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۷ تیرماه بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۱۵۸ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.
۳ فضانورد چینی در مسیر خود به سمت ایستگاه فضایی تیانگونگ چین قرار دارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: مقرر شد ۳ ایستگاه جدید شامل ایستگاه‌های شهدای کن، شهران و شهر زیبا تا پایان مرداد ماه به بهره برداری برسد.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۲۲۹۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه ایستگاه مترو علامه جعفری در میان ۳ اتوبان تهران ـ کرج، حکیم و همت قرار دارد.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
۲ فضانورد روس و یک فضانورد ناسا که قرار بود ماه جاری میلادی ایستگاه فضایی بین المللی را ترک کنند، در ماه سپتامبر به زمین برمی گردند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در خط ۶ امکان دسترسی راحت مسافران این خط به سایر خطوط در ۵ ایستگاه تقاطعی شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر با خط یک، ایستگاه میدان امام حسین (ع) با خط ۲، ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) با خط ۳، ایستگاه میدان شهدا با خط ۴ و ایستگاه دانشگاه تربیت‌مدرس با خط ۷ فراهم شد.
با افزایش تعداد ایستگاه‌های خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین (ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.
کپسول باری دراگون متعلق به اسپیس ایکس همراه بیش از ۳ تن ذخایر به ایستگاه بین المللی فضایی رسید.
یک کپسول سایوز جایگزین برای بازگرداندن ۳ فضانورد به زمین به ایستگاه فضای بین المللی رسید.
متروی تهران با ۲۵۸ کیلومتر طول در هفت‌خط و ۱۴۴ ایستگاه، دارای هزار و ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی است و طبق آخرین آمار در حال حاضر از میان این ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی ۳ دستگاه بیش از ۷۲ ساعت است که خاموش هستند، یک پله برقی نیز در حال انجام تعمیرات اساسی است.
سه ایستگاه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران واقع در مناطق ۱۱، ۱۷ و ۱۹ به حالت بنفش و بسیار ناسالم قرار دارد.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از تغییر مبدا مسیر خط میدان ونک-میدان رسالت به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان خبر داد.
۳ فضانورد چینی بامداد چهارشنبه به ایستگاه فضایی کشور خود در مدار زمین رسیدند. این درحالی است که هم اکنون ۳ خدمه دیگر نیز در ایستگاه فضایی تیانگونگ حضور دارند.
فرایندهای آمادگی نهایی برای ارسال ۳ فضانورد چینی به ایستگاه فضایی چین در حال انجام است. این عملیات سه شنبه شب به وقت چین انجام می شود.
اصفهان- بارندگی شبانه روز گذشته هوای اصفهان را باطراوت کرد و میانگین شاخص هوای این کلانشهر در وضعیت سالم قرار گرفت.
سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر و جلوگیری از ازدحام مسافری به مسافران خط ۳ به خصوص در ایستگاه تقاطعی تئاترشهر خبر داد.
یک کپسول باری روسی حامل ۳ تن بار در مسیر ایستگاه فضایی بین المللی قرار دارد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم است.‌
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
تعطیلی ۳ ایستگاه مترو در روز ۳۱ شهریور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ