اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الشمال با نظر مربی ایرانی تیمش مقابل العربی به میدان می‌رود.
رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو به عنوان رئیس هیأت ژوری تالو و ساندا در مسابقات جوانان آسیا انتخاب شد.
رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو به عنوان رئیس هیأت ژوری تالو و ساندا در مسابقات جوانان آسیا انتخاب شد.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در گذشته بازیکنان والیبال صغرسنی داشتند، این موضوع را در سال‌های اخیر رد و تأکید کرد در تیم‌های پایه حتی یک روز هم صغرسنی ندارند.
رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آن‌ها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی‌دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.
در حالی که پیش از این عنوان شده بود مهران شاهین‌طبع با الریان قطر به توافق رسیده، او امروز با السد قطر به توافق نهایی دست یافت و قرارداد بست.
این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.
بر اساس رنکینگ جدید بازیکنان پاراتنیس روی میز، در رده سنی امیدها بازیکن ایران صدرنشین دیگر بازیکنان آسیایی این رشته است.
علی عابدی، فوتسالیست سابق تیم ملی حالا در ایتالیا یک تیم فوتبال را هدایت خواهد کرد.
باشگاه الشمال از عقد قرارداد با پویا اسبقی به عنوان سرمربی این تیم خبر داد تا از اول تیرماه تا پایان فصل جدید هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد.
باشگاه الشمال از عقد قرارداد با پویا اسبقی به عنوان سرمربی این تیم خبر داد تا از اول تیرماه تا پایان فصل جدید هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد.
طباطبایی از جمله نفرات نسل طلایی شطرنج ایران است که توانسته عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی المپیک زیر ۱۶ سال جهان را کسب کند. وی اکنون با ریتینگ ۲۶۷۷ در جایگاه ۶۰ جهان و دوم ایران قرار دارد
محمد مصلایی پور به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی برای حضور رقابت های رنکینگ مجارستان دعوت شد.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می‌شود.
والدپنیاس با ملی‌پوش ایرانی خود در مرحله پلی‌آف لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا حضور دارد.
یک ایرانی سرمربی تیم ملی کویت شد
سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران رسما بعنوان سرمربی تیم ملی کویت معرفی شد.
دانیال مرادی به عنوان اولین مدرس VAR در ایران معرفی شد.
نایب‌رییس زنان فدراسیون شطرنج می‌گوید با یک مربی اهل روس مذاکرات انجام شده و در صورت نهایی‌شدن قرارداد، اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
یک ایرانی نوزدهمین شطرنج‌باز برتر دنیا شد
برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می‌کند. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس‌سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب‌رئیس تیم مک‌لارن در فرمول یک است.
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا پیش از رفتن تیم ملی به قطر یک بازی دوستانه در ایران برگزار شود و تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم بست.
نایب‌رییس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری: در یک کلام باید گفت، سطح کیفی وکالت در ایران پایین می‌آید. این کاهش کیفی هم دو علت دارد؛ نخست اینکه، ورودی‌ها بر اساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم نشده، دوم هم اینکه حداقل نمره هم لحاظ نشده است. بنابراین در جایی که نمره تراز، معیار کنترلی نباشد افت کیفیت و افت معیار علمی وکالت شکل می‌گیرد. حتی در آزمون‌های دوران ابتدایی، دبیرستان، دانشگاه و اساسا هر آزمونی برای قبولی یک حداقل نمره‌ای در نظر گرفته می‌شود. اما بر اساس قانون جدید، آزمون وکالت تنها آزمونی در کشور است که نه حداقل نمره دارد و نه ظرفیتی برای ورودی‌اش در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ