محمد مصلایی پور به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی برای حضور رقابت های رنکینگ مجارستان دعوت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
گنج خانلو بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلی اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده
نماینده مجلس گفت: الان مرغ از سفره مردم پرواز کرده است. قیمت دیروز که در برخی از نقاط تهران دیدیدم ۱۲۰ هزار تومان بود در حالیکه دولت تعهد کرده بود با حذف ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها و تعیین قیمت نهاده‌های دامی با قیمت آزاد غیرممکن است مرغ بیشتر از ۶۰ هزار تومان برود، اما الان چه قیمتی دارد؟
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
تیم فوتبال نساجی امروز در یک دیدار تدارکاتی برابر الخلیج عربستان قرار می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بهره‌گیری از فعالیت داوطلبانه زائران متخصص در حوزه‌های پزشکی، پرستاری و درمان را یک تجربه موفق دانست و بر گسترش این فعالیت ها تاکید کرد.
پنجمین روز از مسابقات موی تای قهرمانی جهان با راهیابی دو نماینده تیم بانوان ایران به فینال و کسب یک مدال برنز توسط آرمان مرادی در وزن ۷۱- کیلوگرم به پایان رسید.
انتخابات اتحادیه جودو آسیا در حالی با ابقا رئیس کویتی آن برگزار شد که تنها نماینده ایرانی حاضر در این اتحادیه جای خود را به یک کره ای داد.
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد از موافقت سعید معروف برای حضور در این تیم و همراهی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.
یک نماینده مجلس در صحبت‌های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.
رکورد چشایی ده طعم قهوه در یک دقیقه توسط یک ایرانی و در حضور نماینده گینس و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران شکست.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله از جمله بایر لورکوزن آلمان و فاینورد هلند با بازیکنان ایرانی خود حریفانشان را شناختند.
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گرو‌های تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.
چهار داور s۱ به همراه یک مدرس از ایران از سوی اتحادیه جهانی کشتی به سمینار داوران المپیکی جهان دعوت شدند.
با وجود حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2022 یک نماینده از فوتبال ایران در دوحه باقی می ماند و او کسی نیست جز علیرضا فغانی.
امارات علیرغم صرف هزینه‌های زیادی که برای ارتقای لیگ این کشور داشته، در جام جهانی تنها یک نماینده خواهد داشت؛ احمد نوراللهی!
آخرین رنکینگ برترین فرنگی‌کاران در سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از سوی اتحادیه جهانی کشتی منتشر شد که ایران تنها یک نماینده در این رده بندی دارد.
اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور به عنوان نماینده و مدرس داوری برای حضور در رقابت‌های امیدهای جهان دعوت کرد.
یک نماینده مجلس گفت: از اصناف، اتاق ایران، فرمانداری و استانداری مشهد می خواهیم نسبت به انتخابات اتحادیه ها نظارت بیشتری داشته باشند.
کاروان ایران در یک روز نسبتا خلوت در 5 رشته بازی های کشورهای اسلامی در قونیه نماینده خواهد داشت.
«منک» تازه‌ترین اثر دیوید فینچر با ده نامزدی پیشتاز است و در مقابل «خورشید» نماینده ایران در بخش اسکار غیرانگلیسی زبان نتوانست به جمع نامزدهای این جایزه راه یابد و مطابق با پیش‌بینی‌ها حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ