نایب‌رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در گذشته بازیکنان والیبال صغرسنی داشتند، این موضوع را در سال‌های اخیر رد و تأکید کرد در تیم‌های پایه حتی یک روز هم صغرسنی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دلایل کاهش تعداد داوران لیگ دسته اول فوتبال در فصل پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد.
ستاره فوتبال برزیل دلایل رفتنش به لیگ عربستان را فاش کرد.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال جدایی «پاول متئوس وویسکی» از تیم ملی به دلیل اختلافش با میلاد عبادی‌پور را رد کرد و گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود کاملاً غلط است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تایید کرد که مهاجم دانمارکی جدیدش مارکوس هویلوند به دلیل مشکل جسمی در بازی اول فصل جدید به میدان نخواهد رفت.
در روز‌های اخیر به دنبال افزایش قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا، صدای اعتراض متقاضیان بلند شده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل این اتفاق، تغییر حقوق ورودی خودرو‌های سواری است.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
شهرام سالاری، خرید جدید تیم پیکان، به دلیل مشکلات مالی این باشگاه از جمع آسمانی‌پوشان تهرانی جدا شد.
جود بلینگام تنها غایب تمرین دیروز رئال مادرید بود اما این غیبت دلیل خاصی داشت.
گزینه حضور در کادر فنی استقلال انتشار توضیحی دلایل غیبتش در کادر فنی جواد نکونام را اعلام کرد.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
واکنش قلعه‌نویی به دلیل نیامدن سردار آزمون به تیم ملی
دوره ملی سامان قدوس با دودلی و تردیدهای او به دلیل اتفاقات گذشته در تیم ملی ایران متوقف شده است.
آندری سانتوس، خرید 18 میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی تواند این تیم را همراهی کند.
هادی چوپان دلیل نیامدنش به تهران را توضیح داد.
آلبرت بغوزیان، استاد دانشگاه و اقتصاددان گفت: زمانی که بودجه بر اساس درآمد‌های پیش‌بینی‌شده به تصویب می‌رسد به این معنی است که این اطمینان وجود دارد که این درآمد‌ها محقق می‌شوند و اگر می‌بینیم که در بخش درآمد‌های حاصل از گمرک این منابع به دست نیامده به دلیل احتمالاتی است که در سال گذشته از برخی لغو ممنوعیت‌ها داده می‌شد. حتی پیش‌بینی می‌شد آزادسازی واردات خودرو در نیمه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام گیرد و برای همین دلیل است که منابع حاصل از عوارض گمرک تنها ۳۲ درصد رقم مصوب ۶ ماهه اعلام شده است.
لاری آنجلو، بازیکن کلمبیایی مس کرمان که برای تقویت این تیم در ادامه فصل جذب شده بود به دلیل عملی نشدن تعهدات باشگاه از این تیم جدا شد.
مدیرکل محیط زیست استان خورستان گفت: اصلی‌ترین دلیل آتش سوزی در نیزار‌های تالاب در قسمت عراقی هورالعظیم خشکسالی است که در سطح ملی مکاتبات به منظور کمک برای مهار حریق در بخش عراقی انجام شده، اما هنوز نتیجه‌ای به دست نیامده و عراق همکاری لازم را نداشته است.
ادینسون کاوانی که امسال تابستان به والنسیا پیوست در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن این تیم گفت والنسیا را به این دلیل انتخاب کرده که تیمی بزرگ و تاریخی است.
محمد نصرتی به دلیل مشکلات چوکا تالش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا شرایط عقاب‌ها همچنان پیچیده باشد.
زبیر نیک نفس هافبک تیم استقلال که به دلیل مصدومیت در بازی با مس به میدان نیامد امروز در تمرین آبی ها پا به توپ شد.
قرار بود به منظور سامان دهی وضعیت بازار خودرو و کنترل قیمت ها، عرضه خودروها از طریق بورس کالا انجام شود اما ظاهراً این موضوع به مذاق دلالان خودرو خوش نیامده و از هر طریقی برای سنگ اندازی جلوی این مسیر استفاده می کنند.
آیا برای آبریزش بینی کودکان "آنتی‌بیوتیک" نیاز است؟
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ