سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران رسما بعنوان سرمربی تیم ملی کویت معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: به نظر من ایران بهترین دفاع را در تورنمنت دراد و یک دفاع ایرانی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم تیم جنگنده ای داریم.
ستاره تیم ملی ایران امیدوار است بتوانند با حضور سرمربی ایرانی خود به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.
علی عابدی، فوتسالیست سابق تیم ملی حالا در ایتالیا یک تیم فوتبال را هدایت خواهد کرد.
«ریکاردو سوبرال» مربی برزیلی به صورت رسمی هدایت تیم ملی فوتسال عراق را بر عهده گرفت.
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.
سرمربی تیم ملی کویت می‌گوید یکی از فوتسالیست‌های ایرانی پالما در آینده بهترین بازیکن جهان خواهد شد.
یک ایرانی سرمربی تیم ملی کویت شد
محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، هدایت تیم ملی فوتسال کویت را عهده دار شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که اعتماد کردن به یک مربی ایرانی نقطه مثبتی برای فوتبال ایران است گفت: سرمربی جدید تیم ملی باید برخی حواشی را از تیم دور کند و اجازه دخالت هم ندهد.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید از سرمربی ایرانی تیم ملی باید حمایت شود.
گلر تیم ملی ایران معتقد است وقت سپردن هدایت تیم ملی به یک مربی ایرانی رسیده است.
سرمربی تیم ملی ایران هنوز معرفی نشده، ولی در این بین یکی از گزینه‌های داخلی به فدراسیون فوتبال برنامه داده است.
فدراسیون فوتبال افغانستان یک ایرانی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال این کشور انتخاب کرد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که یکی از گزینه‌های ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به درخواست فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه‌هایش پاسخ منفی داد.
به زودی یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده می گیرد.
شهناز یاری، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق بعد از یک فصل هدایت تیم ملی این کشور، به ایران بازگشت و هدایت تیم فوتسال نطنز را به عهده گرفت.
یک ایرانی سرمربی تیم ملی زنان عراق شد
سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی هدایت یک تیم کانادایی را برعهده گرفت.
هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
مربی ایرانی هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر امارات را برعهده گرفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ