یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که ایران هیچ مداخله‌ای در روند سیاسی این کشور نمی‌کند و عراق اجازه نمی‌دهد حمله‌ای از خاک این کشور علیه هیچ کشور دیگری انجام شود.
در حمله توپخانه ای و تیراندازی نظامیان سعودی به مناطق مختلف استان صعده، یک شهروند یمنی شهید و یک مهاجر آفریقایی زخمی شد.
حمله مرد شیشه ای به زنان از میان شمشادها
نیروهای متجاوز عربستان سعودی مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن را هدف حملات توپخانه ای و پهپادی قرار دادند.
منابع آگاه اعلام کردند که حمله سایبری، دفتر FBI در نیویورک را که یکی از بزرگترین و مشهورترین دفاتر پلیس فدرال آمریکا است، هدف قرار داد.
جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
منابع رسانه ای از حمله موشکی اوکراین به شهر مرزی بریانسک روسیه و به صدا در آمدن آژیر خطر در سراسر خاک اوکراین خبر دادند.
وزیر خارجه عراق با بیان اینکه ایران و ترکیه همسایه های مهمی برای کشورش به حساب می آیند، تاکید کرد که نباید از خاک عراق حمله ای به ایران صورت گیرد.
منابع رسانه ای امروز از وقوع حمله سایبری به پارلمان اروپا خبر می دهند.
منابع ترکیه ای گفتند که مظنون حمله تروریستی استانبول در سوریه بازداشت شد.
رسانه های آمریکایی از اختلال در انتخابات میاندوره ای کنگره در ایالت ایلینوی به دلیل حمله سایبری خبر دادند.
وزیر دفاع آمریکا گفت که هرگونه حمله هسته ای علیه ایالات متحده یا متحدانش از سوی کره شمالی به پایان زمامداری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منجر خواهد شد.
منابع رسانه ای و محلی از حمله پهپادی به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.
منابع رسانه ای و محلی از حمله با دست کم سه پهپاد به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
رئیس جمهور بلاروس ضمن اعلام تشکیل نیروی مشترک منطقه ای با روسیه، از احتمال حمله اوکراین به خاک کشورش خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین اظهارات خود درباره درخواست برای حمله هسته ای پیشدستانه علیه روسیه را پس گرفت و مدعی شد که اظهارات وی بد ترجمه شده و سوء برداشت شده است.
منابع روسی از حمله توپخانه ای نیروهای اوکراینی به مرکز شهر دونتسک و هدف قرار گرفتن یک مدرسه و همچنین هتل محل اسکان خبرنگاران خبر دادند.
رئیس‌جمهور روسیه تهدید کرده است که از «تمام ابزارهای موجود» استفاده خواهد کرد و برای اولین بار از سال ۱۹۴۵، نگرانی از درگیری هسته‌ای را افزایش داده است.
منابع رسانه ای لبنان از حمله به دست کم هفت بانک در بیروت و سایر مناطق و تعطیلی سه روزه همه بانک ها در این کشور خبر دادند.
شیراز - مرد ۳۵ ساله در کوه های اطراف روستای «گرم آباد مرودشت» مورد حمله خرس قرار گرفت.
منابع رسانه ای عراقی با اعلام حمله مجدد ارتش ترکیه به مناطقی در استان دهوک، از کشف و انهدام مخفیگاه داعشی ها و تجهیزات نظامی آنها در کرکوک خبر دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله توپخانه ای سنگین گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه به الرقه در شمال سوریه خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر توانایی حمله به هر نقطه در آبهای اطراف یمن تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ