یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه هیات حاکمه سرپرستی افغانستان در بیانیه‌ای ضمن اشاره به بازدید هیات فنی ایران از ایستگاه آب سنجی دهراود، ادعا کرد که هیات ایرانی بعد از مشاهده و اندازه گیری جریان آب سال جاری آبی را به مراتب کمتر از سال نرمال آبی ارزیابی کرده است.
مسائل مربوط به بندهای قرارداد و مالیات باعث شد تا سه بازیکن فولاد مجوز حضور در دیدار امروز را نیافتند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
با توجه به بندهای موجود در قرارداد جود بلینگام با رئال مادرید، تیم سابق او دورتموند طی 6 سال آینده مبلغ قابل توجهی به جیب خواهد زد.
وزیر کشور گفت: به جهت رفع سوتفاهم، موارد مورد اعتراض نمایندگان مجلس درباره بخشنامه صادر شده را لغو کردیم.
یکی از بندهای قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی، بعد از تشکیل جلسه شورای عالی صنایع دریایی (۱۹ اردیبهشت)، اجرایی می‌شود.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به تصویب پاداش فوق العاده برای بردهای احتمالی پرسپولیس در بازی های پیش رو دارد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها، ذخیره سازی آب شرب و تدارک تانکرهای آبرسانی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و… در دستور کار استانداری است.
با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره برکناری ایمان رزاقی راد در جلسه یکشنبه اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی بودجه اعلام کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: باقیمانده بندهای بودجه شهرداری تهران در روز سه شنبه بررسی و تصویب خواهد شد.
پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطرح و بندهای دیگری از آن به تصویب رسید.
پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطرح و بندهای دیگری از آن به تصویب رسید.
قطعنامه مذکور علاوه بر این شامل بندهای دیگری است که خواستار تحریم رئیس‌جمهور و دادستان کل ایران می‌باشد.
دادگاه تجاری پاریس اپل را به دلیل تحمیل بندهای تجاری سواستفاده جویانه به توسعه دهندگان برنامه های فرانسوی برای دسترسی به اپ استور، یک میلیون یورو (۱.۰۶ میلیون دلار) جریمه کرد.
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتم یافت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ مهم ترین اخبار این مربوط به این پلیس را تشریح کرد.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
جا ماندن ساق بندهای یک بازیکن در وسط زمین چمن تمرین تیم ملی، به ماجرای پلیسی برای کی‌روش تبدیل شد.
طبق بندهای جدید قانون فناوری اطلاعات هند قرار است یک هیئت دولتی برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه های اجتماعی درباره حذف محتوا ایجاد شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برخی بندهای اساسنامه درباره انتخابات اجرا نشده است.
گروه‌های مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر صهیونیستی را نسبت به هرگونه تعدی علیه شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده جهاد اسلامی در اردوگاه جنین برحذر داشتند.
آیین امضای قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری تبریز برگزار شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ