یک مقام مسئول ایرانی در گفتگویی با الجزیره به جزییات جدیدی از حمله ریزپرنده ها به مرکز نظامی در اصفهان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
دو تن از نیرو‌های انتظامی در این درگیری به شهادت رسیدند و هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل نیرو‌های امنیتی و انتظامی قرار دارد.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز سه‌شنبه با ارتش اوکراین با حملات پهپادی مناطق پیرامونی پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.
در بازی دیشب آلمان-کلمبیا ، برنامه ویژه سه جیمی جامپ که در واقع فعال محیط زیستی بودند، به جایی نرسید.
بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است ریکاردو ساپینتو تنها دلیل ناکامی آبی‌پوشان در این فصل بوده است.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد موفق شده حمله برنامه‌ریزی‌شده نیروهای امنیتی اوکراین علیه نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور را خنثی کند.
بررسی این موضوع حاکی از آن است که گروهک تروریستی منافقین به‌دنبال این موضوع است تا در روز‌های پایانی سال تحصیلی و فعالیت مدارس، بتواند با زنده نگه‌داشتن موضوع ناامنی مدارس، اهداف شوم و پلید خود را دنبال کند.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
تیم فوتبال ناتس کانتی با وجود عملکرد فوق العاده در قهرمانی لیگ ملی ناکام بود.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت و توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شد.
نیروهای مسلح سوریه حمله گسترده عناصر تروریست به حومه غربی حلب را ناکام گذاشتند.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
سخنگوی اتحادیه اروپا امروز به حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان واکنش نشان داد.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی، رژیم اسراییل را مسئول حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان می‌دانند.
تیته، مربی سابق تیم ملی برزیل، در ریودوژانیرو مورد حمله یک سارق قرار گرفت و به خاطر ناکامی برزیل در جام جهانی سرزنش نیز شد.
ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه به ناکامی خروس‌ها در دفاع از عنوان قهرمانی‌ در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.
زاهدان- حمله یک گروه تروریستی به پاسگاه قطار خنجک در مرکز سیستان و بلوچستان ناکام ماند.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
نخست وزیر ژاپن با ابراز ناامیدی از ناکامی شورای امنیت سازمان ملل در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین، مدعی شد که مسکو منشور سازمان ملل را زیر پا گذاشته است.
نشریه «فاناتیک» ترکیه خبر داد باشگاه فنرباغچه بعد از بررسی گزینه‌های مختلف برای تقویت خط حمله اش در نهایت با باشگاه الهلال عربستان به توافق رسید تا موسی مارگا ستاره مسلمان این تیم را جذب کند.
در حالی که از صبح امروز بازداشت گسترده اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری آغاز شده، محافل صهیونیستی اذعان کردند که گنبد آهنین در حمایت از اراضی اشغالی باز هم ناکام مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ