رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری عامل درگیری و حمله به اعضای خانواده‌ای در محله پیروزی تهران خبر داد و گفت: این درگیری ۲ مصدوم در پی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع نظامی سوری از جان باختن و زخمی شدن چند سرباز سوری در جریان حمله تروریست‌های داعش خبر داد.
معاون امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: عامل انتحاری در کار نبوده است، عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد «علیرضا شهرکی»، رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است.
وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات جدید اسرائیل به سوریه، شهادت ۲ غیرنظامی را تایید کرد.
یک منبع سوری جزئیات حمله هوایی جدید رژیم صهیونیستی علیه مناطقی از دمشق را اعلام کرد.
یک کارشناس سوری ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی حمله هوایی به کاروان مواد غذایی در منطقه مرزی البوکمال عنوان کرد.
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن حضور در محل سفارت آذربایجان جزئیات قتل یک نفر در جریان حمله مسلحانه را تشریح کرد.
جزئیات حمله به سفارت جمهوری آذربایجان از زبان یکی از نیروهای حفاظت سفارت در حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد فرد مهاجم با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرده است.
سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن حضور در محل سفارت آذربایجان جزئیات قتل یک نفر در جریان حمله مسلحانه را تشریح کرد.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
به گزارش نیروهای نظامی سوریه یک پهپاد آمریکایی در حدود ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه ۲ تانکر حامل سوخت ایران را مورد هدف قرار داد.
خبرنگار المیادین در بغداد اعلام کرد: حمله هوایی شامگاه گذشته به نقاط مرزی سوریه که چندین نفت‌کش را هدف قرار داد، پس از عبور این کاروان از مرزهای عراق به داخل اراضی سوریه رخ داد.
خبرگزاری تسنیم از حمله به فرمانداری شهرستان خاش خبر داد و اعلام کرد که عده‌ای در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند.
سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله‌کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد.
سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله‌کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد.
منابع سوری به جزئیات حمله ددمنشانه جدید رژیم صهیونیستی به حومه شهر دمشق پایتخت این کشور اشاره کردند.
«مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله‌ قرار گرفت.
رییس شورای اسلامی روستای درفک گفت: زخمی شدگان شامل ۲ پیرمرد، یک مرد میانسال، یک زن و یک پسربچه بودند که برای مداوا به بیمارستان سبزوار انتقال یافتند که گفته می‌شود حال یکی از آنان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ