گروه خودروسازی سایپا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و شعار سال مهار تورم و رشد تولید و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه، توانست در بدترین شرایط ارزی و با وجود استاندارد‌های سخت گیرانه، رشد تولید را در انواع محصولات خود محقق کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت.
وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود ۲۹ هزار و ۴۰۵ مقاله نمایه شده داریم، از رشد ۱۱ درصدی تولید مقاله خبر داد و گفت: شاخص ها نشان می دهد وزارت بهداشت توانسته است در حوزه علم و فناوری موثر عمل کند.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی تا پایان این برنامه به سالانه ۱۳۱.۵ میلیون تن می‌رسد که نسبت به ظرفیت فعلی ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
گزارش فعالیت فصل بهار سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که شرکت پلیمر آریاساسول در مقایسه با دوره‌های مشابه گذشته رشد چشمگیری در فعالیت داشته است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در راستای تحقق شعار سال بسته جدیدی برای رشد تولیدات محصولات دانش بنیان آماده کردیم و پیش بینی ما این است که رشد فروش ۱۰۰ همتی دانش بنیان ها را داشته باشیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
در دومین جلسه هیئت عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی کلیات بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت صندوق نوآوری در تأسیس صندوق خصوصی زیست نوآور به تصویب رسید.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان را زمینه ای برای تحقق هدف رشد تولید در سال جاری دانست.
شورای رقابت در اطلاعیه‌ای علت مصوبه خود در افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا را تشریح و اعلام کرد سعی شده با اصلاح قیمت‌ها، رشد تولید به مخاطره نیفتد زیرا از منظر اقتصادی، کاهش تولید و یا تعطیلی آن موجب افزایش تورم شده و بر اشتغال و رشد اقتصادی اثرات منفی دارد.
بررسی جزئیات تولید محصولات معدنی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۱ تا ۲۷ درصدی این محصولات دارد.
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا کنون انجام داده رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته و حدوداً ۳ برابر افزایش تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته‌ایم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، تولید محصولات دفاعی به لحاظ ارزش ریالی ۸۰ درصد رشد داشته است و علاوه بر تأمین نیازهای دفاعی، تأمین نیازهای کشور و تولید محصولات غیر نظامی نیز حدودا دو برابر شده است.
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجموع تولید انواع محصولات پتروشیمی در ۹ ماهه امسال ۵۳ میلیون تن است.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
مقایسه تیراژ تولید ایران خودرو دیزل طی شش ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱ نسبت مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر رشد ۴۰۰ درصدی تیراژ تولید محصولات این شرکت و توقف تولید خودروهای ناقص است.
همایش سازندگان زنجیره تامین با محوریت توسعه محصول و افزایش تولید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، اعضای انجمن های قطعه سازی و مدیران عامل شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین گروه سایپا، برگزار شد.
رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول
مدیرعامل شرکت سایپادیزل از رشد ۳۰ درصدی تولید محصولات تجاری در این شرکت طی ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
وزیر دفاع گفت: خدمات وزارت دفاع در سال ۱۴۰۱ در تولید محصول و خدمات غیرنظامی در بخش غیردولتی رشد ۲.۵ برابری داشته است.
وزیر دفاع گفت: خدمات وزارت دفاع در سال ۱۴۰۱ در تولید محصول و خدمات غیرنظامی در بخش غیردولتی رشد 2.5 برابری داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ