سرمربی سابق تیم ملی بوکس به‌عنوان سرمربی تیم‌های ملی انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) کشورمان انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: من همه حاشیه‌سازان را می‌شناسم و می‌توانم تک‌تک آنها را نام ببرم؛ اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آقایان باج‌خواهی را کنار گذاشته و از حسینی حمایت کنند.
دو بوکسور به دومین دوره بازی های کشورهای مستقل مشترک المنافع بلاروس اعزام می شوند.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
سام استکی با حمایت پدرش وارد مسابقات بوکس حرفه‌ای WBC شد و در اولین مبارزه اش هم به برتری رسید.
اولین مسابقات رسمی MMA در ایران از روز جمعه با حضور 42 ورزشکار استارت می خورد.
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
در پایان اولین جلسه شورای فنی حسین نهرودی تا انتخاب مربی خارجی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده گرفت.
در اولین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در دوره جدید مدیریت، حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی و جانشین استکی معرفی شد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
حسین نهرودی اعلام کرد که یکی از مباحث مهم مد نظر شورای فنی بوکس، تصمیم‌گیری درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری فدراسیون با علیرضا استکی است.
جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اگر تفکرات شورای فنی مثل ۲۰۱۴ اینچئون باشد با تشکیل آن مخالفم، در غیر این صورت اتفاق خوبی است.
فدراسیون بوکس ایران، اعضای شورای فنی این رشته را مشخص کرد.
سرمربی تیم ملی بوکس ایران می‌گوید: تنها دلیل حواشی بوکس در این یک سال اخیر، خودزنی اهالی این رشته است.
فایتر کشورمان پس از دومین برد در چمپیونشیپ گفت: با توجه به تجربه زیاد فایتر فیلیپینی به خوبی با استکی او را آنالیز کرده بودیم.
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان تأکید کرد، مسابقات قهرمانی آسیا تا امروز نسبت به تورنمنت‌های گذشته برای ما خوب نبوده است.
در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، دو بوکسور سبک وزن ایران حذف شدند.
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: هیچ وقت دنبال این نیستم که بنشینم و حساب و کتاب مدال را انجام دهم و هر دیدار برای من حکم فینال را دارد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دانیال شه‌بخش خودش پذیرفت در قهرمانی آسیا حضور نداشته باشد و با استراحت برای رویدادهای مهم آینده آماده شود.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا باید در انتخابی تیم ملی ببینیم، نفراتی که داریم در قد و قواره آسیا هستند یا خیر؟!
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با تیم 13 نفره در قهرمانی آسیا حاضر نخواهیم شد و نمی‌خواهم توریست به این مسابقات اعزام کنم.
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.
تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بدون سجاد استکی به میدان خواهد رفت.
علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس نسبت به باخت تحقیر آمیز سجاد غریبی در مسابقات غیرمجاز بوکس در خارج از کشور واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ