تمرین روز گذشته تیم ملی بسکتبال شاهد درگیری بین یک ستاره و سرمربی تیم بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
در جریان پخش برنامه زنده مناظره بین «وهاب» وزیر پیشین و رئیس حزب توحید عربی لبنان و «ابوفاضل»، روزنامه‌نگار از شبکه «ام تی وی» لبنان، درگیری شدیدی بین مناظره کنندگان و حضار رخ داد.
انتشار عکسی از روملو لوکاکو و خوان کوادرادو در یک درگیری در بازی اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با انتشار خبر پیوستن ستاره کلمبیایی به اینتر و انتقال لوکاکو به یوونتوس مورد توجه قرار گرفت.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
اصولگرایان در روایت خود از درگیری نظامی در مرز ایران و افغانستان همچنان به دنبال تطهیر طالبان هستند.
زاهدان- یک مرزبان ایرانی پیش از ظهر امروز در درگیری با طالبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
مدیرعامل پرسپولیس از مجوز حضور هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی پیش از دربی 100 خبر داد.
مهدی چمران خطاب به آقای صادقی گفت: شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. و احمد صادقی در پاسخ گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
درگیری کارلوس کی‌روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی‌روش، یکی از ماجراهای فراموش‌شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
مربی و سرپرست تیم مازندران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از شکایت انضباطی و کیفری‌اش علیه خانواده محمدجواد ابراهیمی خبر داد.
دانیل مدودف در اولین مسابقه اپن استرالیا با یک تماشاگر رفتار بی‌ادبی از خود نشان داد.
سرمربی استقلال با بازیکن تیم تراکتور درگیری لفظی پیدا کرد تا همچنان حاشیه هایش در کنار زمین ادامه داشته باشد.
فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از ورود اعضای گروهک معاند و تروریستی سازمان یافته جلوگیری کردند.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
یک فیلم چندثانیه‌ای در یک پایگاه خبری مرتبط با حوزه نفت منتشر و مدعی درگیری در پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس شده و این فیلم به‌سرعت در رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز بازتاب یافته است.
در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.
خبرنگار اسپوتنیک در فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس یک فلسطینی ۱۸ ساله به شهادت رسید.
گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.
آلف مانگا مهاجم موردنظر پرسپولیس شب گذشته به دلیل درگیری با داور کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ