فضائلی، عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب در توییتر نوشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران در فضای مجازی و حقیقی را جایز نمی‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حکم انتصاب موسوی خوئینی‌ها که فضائلی به آن اشاره کرده همان ایام در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.
هدف از نگارش این نامه سرگشاده، بررسی موضوع عفو و تقلب نسبت به فرمان عفو نسبت به اینجانب و برخی دیگر از افراد است؛ نگذارید قانون‌خواهی و قانون‌طلبی تبدیل به جرم شود که جامعه بدون قانون، برهوتی است که نکبتش دامن همگان را می‌گیرد.
مفاد حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری است که نکاتی را به رئیس قوه قضاییه فرموده بودند و هچنین محور‌های اعلامی در سال گذشته در هفتم تیر که توسط رهبر معظم انقلاب در ۸ محور بود که در برنامه ریزی ما دخالت داشته و همواره با توجه به این اسناد بالادستی، برنامه قوه قضاییه را تنظیم کردیم.
رهبر انقلاب حکم شرعی درباره تجسس در امور خصوصی دیگران در فضای مجازی را در پاسخ به یک استفتا اعلام کرده‌اند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حکمی آقای علی شمخانی را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری منصوب کردند.
دادگاه عالی طالبان اعلام کرده است که محاکم حکومت طالبان در سراسر افغانستان تاکنون ۱۷۵ حکم قصاص، ۳۷ حکم سنگسار و ۴ حکم آوار کردن دیوار بر محکومان را صادر کرده است. عبدالمالک حقانی، معاون این دادگاه گفته این احکام در صورت تایید شورای رهبری و کابینه طالبان «مرحله به مرحله» اجرا خواهد شد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران جایز نیست و فرقی بین فضای مجازی و حقیقی نیست.
در قضیه حجاب نیز ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما این به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام و عفت عمومی و بنیاد محکم خانواده ضربه بزنند؛ مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در این مقوله باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه، گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود؛ لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه‌های شعاری و غیر عملی می‌تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟! این بیانیه‌ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
احسان پیربرناش، طنزنویس و روزنامه‌نگار هم که از ششم آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد و حکم دادگاه بدوی درباره او صادر شده بود، در پی فرمان عفو رهبری ، ۱۹ بهمن‌ماه به خانه بازگشت.
احسان پیربرناش، طنزنویس و روزنامه‌نگار هم که از ششم آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد و حکم دادگاه بدوی درباره او صادر شده بود، در پی فرمان عفو رهبری ، ۱۹ بهمن‌ماه به خانه بازگشت.
برخی معتقدند عفو رهبری، «عفو نیست بلکه حکم حکومتی است». محسن برهانی حقوقدان با ذکر این مطلب تاکید می کند که مجریان با تبصره های «من درآوردی»، شیرینی این اقدام حکمیانه را نکاهند. و این دستور شامل تمامی مراحل از قبل از دستگیری، تا دادسرا و دادگاه و تجدید نظر است. اغلب حقوق دان ها نیز چنین استنباطی را به اشکال دیگر ارائه کرده اند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند و نگرانی دشمن از عمامه، کارایی آن است که مقتدرانه می‌تواند شاه و رژیم ستمشاهی را سرنگون کند.
با نظر اکثر اعضای هیات عمومی دیوان عالی، اعطای عفو یا تخفیف مجازات از سوی رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی موضوع بند پ ماده ۴۵ قانون مبارزه با مواد مخدر ملاک صدور حکم دانسته شد.
با تأیید مقام معظم رهبری و با حکم آیت الله آملی لاریجانی، محمدباقر ذوالقدر به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم منصوب شد.
به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
کلیت مجلس به عملکرد وزرا نگاه می‌کند و بر آن مبنا پیگیر سوال و استیضاح می‌شود. اصل اول و مبنای اکثریت نمایندگان به استیضاح آن است که وزیر مورد نظر از توانایی، کارآیی و کارآمدی لازم برخوردار نیست که البته ممکن است برخی خلاف این مدنظرشان باشد.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟
واکنش یک نماینده مجلس و یک فعال رسانه ای اصولگرا به حکم رهبر انقلاب برای انتصاب مدیر مسئوول جدید روزنامه اطلاعات
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ