حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حکمی آقای علی شمخانی را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری منصوب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه خاطرنشان کردند: یکی از وظائف قوه قضائیه تأمین آزادی‌های مشروع است. در ذیل حکم شرع، آزادی‌های مردم باید تأمین بشود. خب دستگاه‌های قدرت به طور طبیعی در یک مواردی دچار معارضه میشوند. چه کسی باید به داد مردم برسد در این زمینه؟ قوه‌ی قضائیه.
مفاد حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری است که نکاتی را به رئیس قوه قضاییه فرموده بودند و هچنین محور‌های اعلامی در سال گذشته در هفتم تیر که توسط رهبر معظم انقلاب در ۸ محور بود که در برنامه ریزی ما دخالت داشته و همواره با توجه به این اسناد بالادستی، برنامه قوه قضاییه را تنظیم کردیم.
رهبر انقلاب در دیدار با دانشمندان هسته‌ای کشور فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است.
عمران خان، نخست‌وزیر پیشین و رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان، ارتش و نهادهای امنیتی آن کشور را متهم به تخریب حزبش کرده است.
رهبر انقلاب حکم شرعی درباره تجسس در امور خصوصی دیگران در فضای مجازی را در پاسخ به یک استفتا اعلام کرده‌اند.
فرمانده کل سپاه در پیامی انتصاب علی اکبر احمدیان به سمت «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم رهبر معظم انقلاب و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» راتبریک گفت.
وحیدی در حکم رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد، امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی، انتخاباتی باشکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
فضائلی، عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب در توییتر نوشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران در فضای مجازی و حقیقی را جایز نمی‌دانند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران جایز نیست و فرقی بین فضای مجازی و حقیقی نیست.
در قضیه حجاب نیز ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما این به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام و عفت عمومی و بنیاد محکم خانواده ضربه بزنند؛ مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در این مقوله باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد.
روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه، گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود؛ لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه‌های شعاری و غیر عملی می‌تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟! این بیانیه‌ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به موجب رأی کمیسیون حفظ امنیت اجتماعی، که در فرمانداری مشهد تشکیل شد، به سه سال اقامت اجباری در شهرستان ایرانشهر محکوم شد.
با تائید رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حکم رئیس‌جمهور، دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.
مواجهه با آنچه در جامعۀ ما «بی‌حجابی» نامیده می‌شود باید کاملاً هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ضعف حجاب بعضی از بانوان را نباید به معنای بی‌اعتقادی آنان به مبانی دینی و مخالفت آنان با انقلاب و جمهوری اسلامی دانست
حکایت سارقی که ماشین سردار رادان را دزیده بود را در این ویدیو ببینید. سردار رادان امروز با حکم رهبر انقلاب فرمانده فراجا شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند و نگرانی دشمن از عمامه، کارایی آن است که مقتدرانه می‌تواند شاه و رژیم ستمشاهی را سرنگون کند.
وزیر علوم در این حکم آورده است: توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
رهبر انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی اعضای دوره‌ نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. بر اساس این حکم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی همچنان رئیس مجمع خواهد بود و نامی از حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در دوره هشتم به عنوان رئیس قوه مجریه و عضو حقوقی در مجمع حضور داشت در میان اعضای دوره نهم دیده نمی‌شود.
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند.
واکنش یک نماینده مجلس و یک فعال رسانه ای اصولگرا به حکم رهبر انقلاب برای انتصاب مدیر مسئوول جدید روزنامه اطلاعات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ