باشگاه منچسترسیتی به دلیل قیمت بالای غذاهای ورزشگاه اتحاد مورد انتقاد طرفدارانش قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مایکل اوون می‌گوید از تعویض محمد صلاح حسابی شگفت زده شده است و حق را به این بازیکن می‌دهد.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
جردن هندرسون، کایپتان لیورپول، پیش از انتقال به الاتفاق عربستان با طرفداران این تیم خداحافظی کرد.
نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.
آنخل دی‌ماریا، هافبک یوونتوس به انتقاد تند یک طرفدار این تیم در اینستاگرامش پاسخ صریحی داد.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
روزنامه جوان نوشت:انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.
به نظر می‌رسد، چون امروز طرفداران احیای برجام مانند باقری و امیرعبداللهیان به دلیل شرایطی که با آن مواجه هستیم، دست پایین را دارند، افرادی، چون جلیلی به راحتی لب به انتقاد گشوده و بار دیگر برجام و همه دستاورد‌های آن را زیر سوال برده اند. سناریوی دیگری هم مطرح است مبنی بر اینکه جلیلی می‌خواهد در برابر عادی سازی برخی پرونده‌های سیاست خارجی، چون برجام بایستد.
پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند.
سهراب سپهری اهل فوتبال بوده، خیلی از پنجشنبه‌ها و جمعه‌هایش در امجدیه می‌گذشته، طرفدار تیمی بوده، نشریات ورزشی را به دقت می‌خوانده و جریان فوتبال ایران و جهان را دنبال می‌کرده است.
یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ در واکنش به انتقال بانوان طرفدار تیم استقلال به طبقه دوم توضیحاتی را ارائه کرد.
روز شنبه، ویتالی گور، معاون رئیس شهر نوا کاخوفکا واقع در منطقه خرسون که از سوی روسیه منصوب شده است، هنگام خروج از آپارتمانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گزارش رسانه‌های روسی، وی در مسیر انتقال یافتن به بیمارستانی در شبه جزیره کریمه جان باخت.
مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: هلدینگ ماهان درنظر دارد با بهره‌گیری از روش‌های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص به یکی از 10 شرکت برتر در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور تا سال 1404 تبدیل شود.
برهنگی امروز دنیای غرب هم یک بیماری است که درمان خواهد شد. تا حدود هفتاد سال پیش این وضع رسوا در غرب نبود، بلکه بانوان پوشش تقریباً کامل داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ