ویدیویی از لحظه عبور یک عابر پیاده از خیابان که با یک ماشین تصادف می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
تصاویری که نشان می‌دهد پاری سن ژرمن در حال پاک کردن عکس کیلیان امباپه از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس است خبرساز شده است.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
موشک‌های کروز جدید مجهز به هوش مصنوعی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
انتشار تصویری از رادیوگرافی زانوی پای لوسیانو سانچز نشان می دهد که او ممکن است یک سال از میادین به دور باشد.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی به ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.
این ویدیو دارای تصاویر دلخراش از لحظه زیر گرفته شدن یک جوان زیر قطار می‌باشد.
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
همسر آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار تصویری از مصدومیت صورت او در دیدار مقابل یونان گفت تماشای مصدومیت فوتبالیست‌ها برای خانواده‌هایشان دردناک است.
سفرهای نوروزی و پیک تعطیلات در جنگل‌های شمالی کشور که با هجوم مسافران نوروزی و برخی گردشگرنماها همراه می‌شود، معمولا با آسیب‌های زیادی برای منابع طبیعی و جنگل‌ها همراه است.
منابع خبری به تازگی تصاویری از دفن دسته جمعی جان باختگان زلزله در سوریه منتشر کرده اند.
منابع خبری با انتشار تصاویری دردناک از تلاش ها برای امداد و نجات در سوریه، از ادامه روند کمک رسانی به زلزله زدگان در این مناطق خبر می دهند.
منابع خبری با انتشار تصاویری دردناک از تلاش ها برای امداد و نجات در سوریه، از ادامه روند کمک رسانی به زلزله زدگان در این مناطق خبر می دهند.
هافبک پاری سن ژرمن امروز شنبه در لیگ فرانسه با گریه دیدار تیمش مقابل تولوز در ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد.
گردان‌های شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فیلمی از اسیر صهیونیست در غزه ادعای آویو کوخاوی درباره موفقیتش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.
تصاویری دردناک از آتش‌زدن آمبولانس در رشت و مامور نیروی انتظامی در تجمعات امشب مشهد توسط اغتشاش‌گران را مشاهده می‌کنید.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ