آلومینیوم اراک برای پانزدهمین بازی در این فصل دروازه خود را بسته نگه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر منصوری، رئیس پژوهشکده نظر و استاد شهرسازی دانشگاه تهران می‌گوید: «۵۵ درصد جمعیت تهران در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند و با احتساب جمعیت تهران باید گفت نزدیک به پنج میلیون تهرانی در معرض خطرات زلزله احتمالی هستند، اما با تقلیل مساحت بافت فرسوده تهران به ۴۵ کیلومتر مربع، در واقع خطر زلزله را تنها برای جان یک‌و‌نیم میلیون نفر کوچک کرده‌اند. این در حالی است که یک زلزله شش‌ریشتری می‌تواند بیشتر از نیمی از جمعیت تهران را در معرض صدمات جدی قرار دهد».
مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان با اختلاف، به سود کشتی‌گیر آمریکایی است، اما شاید جالب باشد که بدانید تیلور به یک حریف هموطن هشت بار باخته و تنها یک بار به برد رسیده است.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
محسن نژاد، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تخریب ۱۵ پلاک از بافت تاریخی را تکذیب کرد و گفت: تنها یک خانه آن هم به دلیل خالی از سکنه بودن مورد سرقت قرار گرفته است.
سرمربی آلومینیوم از آخرین مسابقه دور رفت تاکنون فقط یک باخت همراه تیمش تجربه کرده است.
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
بیماری کبد چرب غیرالکلی تقریباً ۳۰ درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که تنها ۱۵۰ دقیقه ورزش در هفته می‌تواند به کاهش چربی‌های خطرناک اطراف این بافت حیاتی بدن کمک کند.
رئال در این مسابقه در غیاب بنزما به شدت ضعیف در خط حمله نشان داد و تنها یک شوت در چارچوب داشت تا انتقادها از پرس برای خساست در انجام خرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بالا برود.
در دوره قاجار مهم‌ترین رویدادی که در این کاخ انجام شد، تاجگذاری احمدشاه بود. در دوره پهلوی اول قسمتی از کاخ خراب شد و تنها عمارت حوضخانه، تالار آیینه و برج سلطنت‌آباد به جا ماند که تا یک دهه پیش کار‌های تشریفاتی ارتش در آن انجام می‌شد. بخت با این عمارت یار بود و واگذاری آن به ارتش باعث شد، رویداد‌هایی را به خود ببیند و در تاریخ ثبت شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت و شهرداری‌ها به تنهایی قادر به نوسازی وسعت بسیار زیاد بافت های فرسوده نیستند و چاره کار، مردمی‌سازی است که این فرایند از دو ماه نیم گذشته آغاز شد
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد بعد از باخت به بیمه تعاون گفت: برای کسب نتیجه پیروزی تنها به یک تساوی دیگر نیاز داشتیم.
این روزنامه آمریکایی نوشت، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کنگره که در دست دموکرات‌ها است، فرصت‌های متعددی برای محاکمه عربستان بابت این جنایات داشتند اما تنها وقت را تلف کردند.
رئیس مرسدس گفت که بابت از دست دادن تنها پیروزی تیمش در فصل اخیر فرمول یک پشیمان نیست.
بانوان والیبالیست‌ طلایی‌پوش پس از کسب رکورد دوازده پیروزی سه بر صفر و تنها سه ست باخته به عنوان صدرنشین به جمع ۶ تیم صعود کردند.
خیبر خرم آباد، تنها تیم بدون باخت بازی ها در بازی پانزدهم به دهمین تساوی خود دست پیدا کرد.
برزیل در شرایطی با یک نتیجه دور از انتظار به کامرون باخت که نیمار روی سکوها نشسته بود.
هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
شاید تبدیل کردن «به نام خداوند رنگین» به رمز آشتی نه تنها یک ضرورت بلکه یک فرصت مهم برای پایان چرخه بحران در کشور باشد. شاید پر کشیدن «کیان» خالقِ به نام خداوند رنگین کمان یک نماد و رمز بود که هر دو جریان درگیر در ناآرامی‌ها را به سوی بازبینی در کنش‌ها سوق دهد. شاید کیان و جان باختن دردناک‌اش «خون بس» ناآرامی‌های این روز‌های کشور باشد
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
خودروی الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز شناخته شده روسی در یکی از بزرگراه‌های مسکو منفجر شد و دختر الکساندر دوگین که تنها سرنشین این خودرو بود، جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ