ویدیویی که قدرت بالای دوربین های نظارتی پلیس را برای کشف تخلفات و دزدی ها و حالا بی حجاب ها نشان می دهد. منبع: مهر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر تهران وضعیت تردد در معابر مختلف عادی و ترافیک روان است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با رصد معابر شهر از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک از آغار ترافیک در پایتخت خبر داد.
خبرگزاری مهر ویدیویی از عملکرد دوربین‌های نظارتی فراجا در اماکن عمومی منتشر کرده است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.
تعداد دوربین‌های ثبت‌تخلف پلیس در زمان کوتاه، حتی در دور افتاده‌ترین جاده‌ها، به صد‌ها هزار افزایش می‌یابد و این امری است که با بودجه و امکانات فعلی تا ۱۰۰ سال دیگر هم امکان تحقق آن توسط دولت وجود ندارد. اگر میزان جریمه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد تا بازدارنده باشد، می‌توان مطمئن بود در مدت‌کوتاهی تصادفات و راه‌بندان‌ها در حد توسعه‌یافته‌ترین کشورها، کاهش می‌یابد. پس بیاییم نهی‌ازمنکر را از اینجا شروع کنیم، مهار ابرقاتل ایرانیان با مشارکت مردم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران ازطریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر بودیم.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
دوربین‌های لیزرگان پلیس راهور تهران بزرگ در نیمه اول تعطیلات تخلفات سرعت را رصد و اعمال قانون کردند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در همین راستا نیز دوربین‌های جاده‌ای تنظیم شده و اگر خودرویی فاقد بیمه معتبر باشد از سوی دوربین‌ها جریمه خواهد شد. همچنین ماموران پلیس نیز در صورت مشاهده خودروی بدون بیمه یا بیمه نامه منقضی شده نسبت به جریمه آن اقدام خواهند کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار ۵۰ تیم پلیس با دوربین‌های لیزرگان در ۵۰ نقطه از بزرگراه‌های تهران در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در اطراف سطل زباله شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و پی بردند یک مرد میانسال از پنجره یک خودرو ساق پا را که داخل پلاستیک بوده به سمت سطل زباله پرتاب کرده است.
پلیس: با رصد دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اعلام سرایدار ساختمان مشخص شد ضارب، برادر او بوده که از پشت سر با سلاح کلت کمری به او شلیک کرده و سپس از محل متواری می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و دستگیری کاوه را صادر کرد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در شاخه‌ای از تحقیقات به سراغ کاوه رفتند، اما مشخص شد پسر جوان پس از جنایت به ترکیه متواری شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه‌ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین‌های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون ۱۰ دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوئیچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از کلیه دستگاه های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
یکی از شاکیان درباره ماجرا گفت: در یکی از شرکت‌های خصوصی مشغول به کار بودم که متهم مذکور برای نصب دوربین‌های مدار بسته به شرکت آمد و در حین گفتگو ادعا کرد برادرش مدیر بانک ... در تهران است و می‌تواند مبلغ هنگفتی وام جانبازی بگیرد! من هم طمع کردم و تقاضای دریافت وام میلیاردی دادم، اما او از من خواست چند میلیون تومان به حسابش واریز کنم و چک و سفته‌ها را امضا شده به او تحویل بدهم، اما او دروغ گفته بود و بعد از واریز پول‌ها متواری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ