پلیس: با رصد دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اعلام سرایدار ساختمان مشخص شد ضارب، برادر او بوده که از پشت سر با سلاح کلت کمری به او شلیک کرده و سپس از محل متواری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
در حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت «کلرادو» واقع در آمریکا، یک نفر به قتل رسید.
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در آذربایجان در حال برگزاری است، تیم میکس کشورمان مدال نقره خود را قطعی کرد.
وقوع تیراندازی در پایتخت آمریکا به کشته شدن دست کم سه نفر منجر شد.
در پی تیراندازی در نزدیکی خیابانی در مرکز روتردام هلند، سه نفر زخمی شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در خصوص وضعیت ضارب گفت: پس از این اتفاق فرد ضارب اقدام به خودزنی کرده و به علت شدت جراحات فوت می‌کند.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ ماجرای تیراندازی در خیابان ستارخان را تشریح کرد
در جریان جشن قهرمانی خیابانی مردم شهر ناپل یک هوادار 26 ساله جان خود را از دست داد.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
یک صهیونیست که در تیراندازی چند روز قبل در خیابان دیزنکوف در تل آویو به شدت زخمی شده بود امروز دوشنبه به هلاکت رسید.
رسانه های اسرائیل اعلام کردند که این افراد که به ماهیت آنها اشاره نشده است، در خیابانی در تل آویو هدف تیراندازی قرار گرفتند.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد دستگیر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد، دستگیر شد.
در حال حاضر ضارب دستگیر نشده، اما نتایج تحقیقات اولیه ماموران پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی سبب وقوع این قتل شده است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از تیراندازی مرگبار در محدوده خیابان محلاتی تهران طی شب گذشته خبر داد.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
چند تروریست مسلح در یکی از خیابان های زاهدان با بستن خیابان در حال قدرت نمایی هستند. هیچ مردمی در کنار این ترویست ها نیست. / نسیم
جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند که با مقاومت صاحب کیف مواجه شدند و با سلاح گرم اقدام به زخمی کردن وی کردند و در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس با دو موتورسیکلت از محل حادثه متواری شدند.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
نماینده دادستان با بیان اینکه اتهام اصلی متهم محاربه و افساد فی‌الارض و ایجاد رعب و وحشت مردم با سلاح گرم است، گفت: متهم با یک قبضه سلاح گرم «کلت کمری» اقدام به تیراندازی در خیابان طالقانی تهران کرد که منجر به جراحت افسران انتظامی مستقر در محل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ