رقابت‌های دوازدهمین دوره کوراش قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه 8 اردیبهشت 1402) به میزبانی شهر هانگژو چین آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در رده نوجوانان و جوانان به مدال نقره و برنز مسابقات آسیایی رسیدند.
دختر ایرانی دومین برنز پومسه را کسب کرد.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
نماینده کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
یاسین رضایی، جوان آزادکار و سبک وزن ایران با شکست حریف ژاپنی در دیدار رده بندی به مدال برنز آسیا دست یافت.
یاسین رضایی، جوان آزادکار و سبک وزن ایران با شکست حریف ژاپنی در دیدار رده بندی به مدال برنز آسیا دست یافت.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 5 طلا، 2 نقره و یک برنز مقتدرانه بر بام قاره آسیا ایستاد و جشن قهرمانی گرفت.
مرحله نخست رقابت‌های گرند اسلم به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک پاریس به مدت ۲ روز به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
مدال طلای وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب از آن محمدعلی گرایی شد و امین کاویانی‌نژاد هم به مدال برنز دست پیدا کرد.
فراز شکیبا مدال نقره رقابت های تنیس روی میز هوپس جهان در فرانسه را بدست آورد.
لوکا مودریچ در سی و هفت سالگی مدال برنز جام جهانی قطر را به گردن آویخت ولی خود لوکا و دوست‌دارانش می‌دانند که این آخرین حضور این ستاره استثنایی در جام‌های جهانی خواهد بود.
ملی‌پوشان ایران در ادامه جام جهانی پارا وزنه‌برداری امارات، موفق به کسب یک مدال طلا و برنز شدند.
در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان کرواسی با برتری ۲-۱ مقابل مراکش مدال برنز این تورنمنت را بر گردن آویختند.
شاگردان رنگرز در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان ووشو ایران در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به یک مدال طلا و یک برنز دست پیدا کردند.
یونس امامی کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل جاگلان حریف هندی مدال برنز رقابت‌های این وزن را به گردن آویخت.
تیم تنیس روی میز نوجوانان ایران به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
شناگران ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی ایران به مدال برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسیدند.
میرمصطفی جوادی با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.حسین سلطانی هم به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.
نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع ۱۶۵ کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ