اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشان فداکاری ارتش از سوی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به فرزاد بادپا، خادم فداکار حرم حضرت شاه‌چراغ که در حادثه تروریستی، عامل داعشی را خلع سلاح کرد اهدا شد.این قهرمان ملی در سال ۱۳۸۸ سرباز ارتش بوده و در دوران خدمت سربازی دوره تکاوری را در مرکز آموزش پیاده شیراز طی کرده است. / خبرگزاری دانشجو
مدال تاریخی قایقرانی ایران در یونیورسیاد جهانی
ملی پوش روئینگ کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان صاحب مدال نقره شد.
مدال ارزنده وزنه‌برداری آسیا بر گردن دختر ایرانی
ناهید کیانی با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی صعود کرد تا کاروان ایران در آستانه کسب پنجمین طلای خود باشد.
دو تکواندوکار تیم ملی دانشجویان ایران با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند.
در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دسته ۹۶ کیلوگرم، علیرضا نصیری و حمیدرضا زارعی به مدال نقره و برنز رسیدند.
در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دسته ۹۶ کیلوگرم، علیرضا نصیری و حمیدرضا زارعی به مدال نقره و برنز رسیدند.
عضو تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران مدال نقره خود در سی و یکمین دوره این مسابقات را قطعی کرد.
معصومه ایجی رزمی کار سمنانی مدال طلای مسابقات پاراکاراته آسیا در مالزی را بدست آورد.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس نماینده ایران در پرتاب نیزه کلاس F۵۴ به مدال نقره دست یافت.
مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران با تاکید بر این که هدف نخست تیم ملی کسب مدال بازی‌های آسیایی است، گفت: قطعا طی دو ماه آینده برای تحقق این هدف، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
مهدی صابری به مدال نقره پرتاب وزنه آسیا دست پیدا کرد.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس، هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه به مدال برنز رسید.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
مدال طلای ایران با اعتراض ترکیه پس گرفته شد!
دو اسنوکر باز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۲۱ سال مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود در این مسابقات را قطعی کردند.
تیم دو نفره پارا دوچرخه‌سواری ایران در پنجمین روز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ صاحب مدال نقره شد.
دکتر سودابه داوران که پیش از این اولین زن در دنیا بود که مدال علمی یونسکو در نانوتکنولوژی را دریافت کرده بود، در موفقیت جدید خود مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا را کسب کرد.
مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا در جشنواره «Teknofest ۲۰۲۳» که در اردیبهشت امسال در استانبول برگزار شد به یک محقق ایرانی رسید.
سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: سعادت زیارت بارگاه منور رسول گرامی اسلام(ص) و بیت الله الحرام مدال افتخاری است که بر گردن زائران انداخته می شود.
دیوید مویس، سرمربی وستهم، مدال قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را به پدر 87 ساله‌اش هدیه کرد.
تیم قایقرانی روئینگ چهارنفره بانوان موفق به کسب مدال برنز مسابقات بزرگ روئینگ مسکو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ