سنای کانادا «لایحه پخش آنلاین» دولت را پس از ۱۰ ماه بحث و مذاکراه تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی چینی تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف ارتقای یکپارچگی با قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا ارائه کرده است.
مایکروسافت به تازگی فاش کرده دلیل قطعی سرویس های این شرکت در اوایل ماه ژوئن حملات DoS یک گروه هکری بوده است.
به گفته تیری برتون کمیسر امور بازار داخلی اتحادیه اروپا توئیتر نمی تواند حتی پس از آنکه اعلام کرد از دستورالعمل اختیاری اتحادیه برای مقابله با اخبار جعلی پیروی نمی کند، از وظایفش فرار کند.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و عمان؛ تفاهم نامه همکاری جهت راه‌اندازی سرویس های فناوری اطلاعات و پستی بین دو کشور ایران و عمان امضا شد.
به گفته یک مقام عالی اتحادیه اروپا ۵ زیرمجموعه آلفابت، ۲ واحد متا، ۲ واحد مایکروسافت، توئیتر جزو ۱۹ شرکتی هستند  که  باید  قوانین مربوط به  محتوای آنلاین این منطقه را رعایت کنند.
شرکت های بایدو و Pony.ai مجوز ارائه سرویس تاکسی های کاملا خودران در پایتخت چین را دریافت کرده اند.
سرویس مارشال های آمریکا (USMS) با یک حمله باج افزاری در ماه جاری روبرو شده که طی آن اطلاعات حساس نیروهای مجری قانون در معرض خطر قرار گرفته است.
همچنین این پرسش باقی است که با توجه به آنکه این فیلم پس از پخش بین المللی و انتشار روی سرویس‌های استریم جهانی، به سرعت سر از اینترنت درمی‌آورد و مردم ایران فیلم را می‌بینند، چنین تصمیم عجیبی اساساً پشتوانه منطقی دارد؟! به نظر نمی‌رسد چنین دوراندیشی حداقلی در هنگام چنین تصمیماتی لحاظ شده باشد.
رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این سرویس با حجم غیرقابل تصور و نجومی از عملیات های فداکارانه در کرانه باختری و اراضی اشغالی مواجه است.
سرویس اطلاعاتی نروژ در گزارشی مدعی شد که روسیه در حال استقرار کشتی های جنگی هسته ای خود در دریای بالتیک است.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در بازدید از نمایشگاه ایران ژئو از پایگاه داده و سرویس «نقشه های هوایی» طراحی و ساخت متخصصان سازمان جغرافیایی وزارت دفاع رونمایی کرد.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
طبق بیانیه کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل توافق کرده اطلاعات واضح تری برای کاربران گوگل استور، گوگل پلی استور، گوگل هتلز و گوگل فلایتز در اروپا  فراهم کند.
سرویس حساب امانی می تواند مسائل و چالش های زیادی را در حوزه کسب و کار دیجیتال را حل و فصل کند. اولین موضوع این است که مسئله عدم اعتماد برای خریدار و صاحب کسب و کار رفع می شود.
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
یک رسانه انگلیسی ترور شهروند آمریکایی در عراق را بخشی از جنگ گسترده میان سرویس های اطلاعاتی خارجی در این کشور ارزیابی کرد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان به سرقت‌های مینی بوس در بولوار آزادی، توس، شاهنامه و ... اعتراف و اظهار کردند به دلیل این که شاگرد مینی بوس بوده اند و نزدیکان آن‌ها نیز با مینی بوس مسافرکشی می‌کنند یا در زمینه سرویس‌های کارخانجات و ادارات فعالیت دارند به امور فنی و چگونگی بازکردن درِ خودرو‌های سنگین، آشنایی کامل داشتند و سپس از سرقت قطعات قابل فروش مانند رادیاتور، باتری، داشبورد، ضبط و پخش و ...، مینی بوس‌ها را در همان منطقه رها می‌کردند به گونه‌ای که برای مردم قابل مشاهده باشد و مال باختگان سریع‌تر خودرو را پیدا کنند که از پیگیری پرونده منصرف شوند.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: از زمان شروع اغتشاشات به هیچ‌وجه قطعی کامل اینترنت در کشور رخ نداده است و طی یک ماه گذشته تمام سرویس‌های داخلی بدون هیچ اختلالی مشغول خدمات رسانی بوده اند.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در همسویی آشکار با اشغالگران، تظاهرات فلسطینی ها را در الخلیل سرکوب کردند.
بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.
معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران خبر داد.
مایکروسافت اعلام کرد از یکم اکتبر ۲۰۲۲ قراردادهای اعطای لیسانس را اصلاح و تغییراتی ایجاد می کند تا قدرت رقابت برای تهیه کنندگان سرویس های ابر رایانشی فراهم شود.
سرلشکر عباس ابراهیم فرمانده سرویس امنیت ملی لبنان گفت که ثروت های دریایی متعلق به لبنان است و لبنانی ها به حق خود خواهند رسید.
اندونزی تحقیق درباره نشت اطلاعات شخصی سرویس اینترنت «ایندی هوم» متعلق به شرکت دولتی پی تی تلکام و یک شرکت دولتی دیگر به نام «PLN» را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ