اندونزی تحقیق درباره نشت اطلاعات شخصی سرویس اینترنت «ایندی هوم» متعلق به شرکت دولتی پی تی تلکام و یک شرکت دولتی دیگر به نام «PLN» را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعات اولیه صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد. با حضور نیروهای امدادی ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
در پی انفجار شدید در ساختمانی در وایادولید اسپانیا که به گفته کارشناسان احتمالا ناشی از نشت گاز است، یک زن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی شدند.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
اپل برای جلوگیری از نشت داده های محرمانه اش استفاده از چت جی پی تی توسط کارمندانش را محدود کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
از دست دادن سیال از سطح مشترک ابررانش فراساحل، باعث کاهش فشار سیال و در نتیجه افزایش اصطکاک بین صفحات اقیانوسی و قاره‌ای می‌شود. مایعی که از این ناحیه گسل بیرون می‌آید شبیه به نشت روان‌کننده است که باعث افزایش تنش می‌شود. تنش بیشتر یعنی افزایش خطر وقوع زلزله.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
قصی بن الامیر از مدیران شرکت نفت کویت از اعلام وضعیت اضطراری توسط این شرکت به دلیل نشت نفت در غرب این کشور خبر داد.
شرکت نفت کویت از بروز حادثه نشت نفت در غرب این کشور خبر داد.
فرهادی گفت: انفجار در حین حفاری به‌دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده بود که این انفجار سبب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت تعدادی از افراد حاضر در محل شده بود.
برخی از بیمارانی که مبتلا به زوال عقل پیشانی گیجگاهی متغیر رفتاری (bv-FTD) تشخیص داده شده‌اند، ممکن است از نشت مایع مغزی نخاعی رنج ببرند که منجر به شل شدن مغز می‌شود.
این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه چهارم بهار در خیابان ورزش بوکان روبروی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار در این حوزه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در محله یاخچی آباد خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از احتمال نشت گاز بوده است.
کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از جریمه فروشگاه آنلاین دریزلی و مدیرعامل آن به علت نشت اطلاعات ۲.۵ میلیون کاربر در فضای مجازی خبر داد.
فرماندار ارومیه با اشاره به حادثه رخ داده برای کارگران شرکت اروم تریلر گفت: ۵۲ نفر با گاز آمونیاک مسموم و به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.
ارومیه - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از نشت گاز آمونیاک یک تانکر در ارومیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۵۱ نفر مسموم شدند.
میانه- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت دو زن ۳۱ساله و ۱۶ ساله کندوانی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن خبر داد.
چارلز سوم در حال امضای کتاب یادبود ملکه جلوی دوربین‌ها بود که از نشت جوهر خودنویس عصبانی شد و واکنش نشان داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت پنج نفر در اثر وقوع انفجار در اثر نشت گاز از آبگرمکن در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ