سفیر قزاقستان با اشاره به برقراری خطوط پروازی مستقیم بین ایران و قزاقستان گفت: مقامات ایران و قزاقستان در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی بین دو کشور را برای تسهیل رفت و آمد تجار، بازرگانان و مردم گسترش دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال قزاقستان با خستگی فراوان به ارومیه رسید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با سفیر قزاقستان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی که به همراه یک هیات تجاری به قزاقستان سفر کرده است، هدفگذاری تجارت دو کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را یک میلیارد دلار برآورد کرد.
امیر قطر در ادامه سفر خود به آسیای میانه، امروز وارد آستانه، پایتخت قزاقستان شد و با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.
میزبان رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا، برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی به تهران سفر می‌کند.
بنا به اعلام وزارت خارجه قزاقستان، وزیر خارجه این کشور به زودی سفری به مسکو خواهد داشت.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور قزاقستان کرد.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
آسخت اورازبای،سفیر قزاقستان، با علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی دیداروبرای توسعه همکارهای اقتصادی با ایران و اجرایی سازی هر چه سریع‌تر لجستیک دریایی و بندری با ایران تاکیدکرد
رئیس‌جمهوری گفت: گرچه از حدود ۱۰ سال پیش روند سوآپ نفت بین ایران و قزاقستان آغاز شده بود، اما در ادامه به‌دلیل مشکلاتی متوقف شد و اکنون در سفر به این کشور توافق در این باره به دست آمد.
مراسم بدرقه رئیس جمهور در سفر به قزاقستان
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران «سیکا» عازم کشور قزاقستان شد.
دوحه و آستانه در جریان سفر امیر قطر به قزاقستان چندین توافقنامه همکاری به امضا رساندند.
تیم‌های ملی والیبال نشسته آلمان و قزاقستان که قرار بود برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی عازم ایران شوند، سفر خود را لغو کردند.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران هستیم،ابراز امیدواری کرد: روابط دوجانبه تهران - نورسلطان به توافقات منطقه‌ای منجر شود.
رئیس‌ جمهور چین امروز پس از ورود به قزاقستان در شهر «نور سلطان» مورد استقبال «قاسم ژومارت توکایف» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
سفر تیم ملی آکروژیم به رقابت‌های قهرمانی در قزاقستان رسماً لغو شد.
سفیر اوکراین در قزاقستان به دلیل اظهاراتی در خصوص قتل روس ها، به وزارت خارجه این کشور احضار شد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
ماهواره خیام صبح سه شنبه از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان با پرتابگر سایوز به فضا پرتاب می شود و شایعات منتشره درباره استفاده از تصاویر این ماهواره برای مقاصد نظامی سایر کشورها صحت ندارد.
خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم بهمن موتور روز چهارشنبه 18خرداد در بورس کالا معامله می‌گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ