نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان‌وبلوچستان با مطرح کردن انتقاداتی در خصوص عملکرد دولت خطاب به رئیسی گفت: به رییس جمهور بگویید با گفتار درمانی مشکلات حل نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
جلیل رحیمی نماینده مجلس از رییس مجلس و هیأت رییسه مجلس به دلیل توجه نکردن به معیشت مردم انتقاد کرد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم هوشیار باشند تا تنگدستی عامل دست کشیدن از انقلاب نشود، تصریح کرد: دشمن بداند فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی نمی‌تواند باعث شود که مردم ما از دین خود دست بردارند.
یک نماینده مجلس به تندی از عملکرد سازمان برنامه در پرداخت حقوق معلمان انتقاد کرد و نوشت: مجلس نسبت به این کم‌کاری بی تفاوت نخواهد ماند.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
احمدی‌بیغش تصریح کرد: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
احمدی‌بیغش گفت: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: «شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!» نادران چند روز پیش اعلام کرد که از نمایندگی مجلس استعفاکرده است.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
نماینده جبهه پایداری در توئیتی ضمن انتقاد ازدیدار و اظهارات امیرعبداللهیان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: مطمئن باشید مجلس از اجرای دقیق قانون راهبردی کوتاه نخواهد آمد.
انتقادات علی‌ اصغر خانی، نماینده شاهرود در مجلس به تیم اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد را در این ویدئو مشاهده کنید. وی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، وزارت‌خانه را باید مثل خانه خودشان اداره کنند
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اراک بخش اعظمی از سال را در هوای ناپاک تنفس می‌کنند حال اینکه استفاده از هوای پاک حق اولیه هر انسانی است؛ سوخت مازوت از نیروگاه شازند حذف شود.
حیدری گفت: رئیس‌جمهور آمده است کرمانشاه و گفته وام‌های زلزله را یک سال استمهال می‌کنیم ۸ ماه است که رئیس‌جمهور به کرمانشاه آمده و صحبت کرده است. ۸ ماه گذشته است، من به عنوان نماینده منطقه رصد می‌کنم و می‌بینم یک نفر در دولت صاحب این حرف رئیس‌جمهور نیست.
مجتبی توانگر، نماینده مجلس نوشت: مگر چقدر توانایی دارید که هم می‌توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علی‌رغم هشدار‌های داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون‌سازمانی منجر به وضعیت کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل مواجه هستند.
سردبیر روزنامه فرهیختگان نوشت: نماینده قم در مجلس گویا در دنیای دیگری زندگی می‌کند و متوجه نیست این حرف‌ها بنزین روی آتش احساسات ملت است. مگر رهبر انقلاب نگفت موضوع حجاب و بد حجابی نیست؟
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته بودن مرزهای عراق و سرگردانی زائران اربعین از عملکرد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انتقاد کرد و گفت: آقای ضرغامی! در تصویر زیبای اربعین شما کدام قطعه از تصویرید؟!
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ