معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان بر حقوق عامه زوار حسینی تاکید کرد و گفت: علاوه بر شعبه کشیک آبادان نیز شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شود.
فهرست شعب منتخب بانک صادرات ایران برای تداوم خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات چهارشنبه و پنج‌شنبه پایان هفته جاری اعلام شد.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته جاری از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه 11 و پنجشنبه12 مرداد‌ماه سال 1402 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان گرانقدر این بانک هستند.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه۱۲ مردادماه جاری آماده ارائه خدمات بانکی هستند.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همه دعاوی مربوط به امور خانواده در تهران در دو مجتمع قضایی خانواده یک و دو مورد پذیرش و رسیدگی قرار می‌گیرد.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری شعب ویژه‌ای در خصوص مبارزه با هنجار شکنان کشف حجاب تشکیل شد.
با هدف تکریم شهروندان و بهره مندی آنان از خدمات برتر بانکی، شعب و باجه های کشیک بانک شهر در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.
در راستای تکریم مشتریان در ایام تعطیلات نوروز سال 1402، شعب کشیک بانک سپه در تاریخ دوم و سوم فروردین‌ماه سال 1402 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان و آحاد مردم هستند.
در راستای تکریم مشتریان در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲، شعب کشیک بانک سپه در تاریخ دوم و سوم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان و آحاد مردم هستند.
دادستان تهران گفت: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی در رابطه با چهارشنبه آخر سال، شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، صادرات ایران،‌تجارت وسپه باهدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روز تعطیل فردا (جمعه، ۲۱ بهمن ماه) فعالیت می کنند
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه در تعزیرات و دیوان عدالت اداری شعب تخصصی ویژه شرکت‌های دانش بنیان و بررسی مشکلات آن‌ها فعال است، گفت: در صورت لزوم در دادگاه‌ها نیز این شعبات تشکیل می‌شود.
در پی اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی روز یکشنبه 25 دی ماه به دلیل برودت هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز، اسامی شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران اعلام شد.
برخی شعب بانکی متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود سپرده ها تعطیل شدند.
برخی شعب بانکی متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود سپرده ها تعطیل شدند.
رئیس کل محاکم تهران، از تشکیل شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی خبر داد.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: این دیوان برای رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی، امنیتی و برخی موضوعات دیگر، شعب ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی خبر داد.
طبق مصوبه مجلس، قوه قضائیه موظف است شعب ویژه دادسرا و دادگاه رسیدگی به جرائم پولی و بانکی را دایر کند.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شعب رسیدگی به اختلاف شرکتهای دانش بنیان در حال افزایش است، گفت: تهران و البرز در اولویت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ