اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
مسابقات قهرمانی سه‌گانه از امروز به میزبانی شهر تبریز و با حضور ۲۱۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان تا بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌گردد.
نشست دو روزه سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از دقایقی پیش در شهر ویلینیوس به میزبانی پایتخت لیتوانی آغاز شد.
کلات- دو شهر و یک روستا در شهرستان کلات نادری خراسان رضوی ثبت ملی شد.
احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.
ترکیه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود و اقدامات برای آماده‌سازی شهر استانبول و ورزشگاه المپیک آتاترک برای حضور هواداران دو تیم منچسترسیتی و اینتر ادامه دارد.
هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود که قرار است این بازی از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت ایران برگزار شود
خانه‌ها دارای اتاق‌های متعددی بوده و تالار وسیعی در میان آن‌ها است که به نام (دیوان) معروف است. اشخاص سرشناس معمولا هر روز پیش از ظهر مراجعان را در (دیوان) به حضور می‌پذیرند.
مسابقات استنداپ پدل برد کشوری در دو بخش آقایان و بانوان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه ۱۰ تا ۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شدند، گفت: فقط دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش‌آموزی هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش آموزی هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه بررسی منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
محمد سبزه زاری اظهار کرد: در پی تداوم وقوع مه در خوزستان صبح امروز (۳ بهمن ماه) دید افقی در مسجدسلیمان و شادگان به صفر رسید.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
فارس نوشت: نیرو‌های انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است. در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.
بازی های مقدماتی جام ملت های نوجوانان آسیا در گروه I امروز در شهر بیشکک با بازی ایران – لائوس آغاز می شود و در بازی دوم دو تیم هنگ کنگ و میزبان (قرقیزستان) به مصاف هم می روند.
این تصمیم در پی ناآرامی‌های اخیر عراق گرفته شده است. با این وجود، سفر زائران ایرانی به عراق همچنان برقرار است و اعزام به کربلا و نجف متوقف نشده است.
دو شهر برای میزبانی یونیورسیاد 2027 در حال رقابت هستند.
تیم نوجوانان ایران که برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه به ژاپن سفر کرده است بعد از شکست دو بر یک در برابر میزبان امروز به مصاف تیم شهر نیگاتا می رود.
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
در این درگیری‌ها نیرو‌های طالبان گلوله‌هایی به سمت منازل حاشیه شرقی شهر دوست‌محمد شلیک کرده‌اند و حجم آتش بین دو طرف برای دقایقی تشدید شده است. برخی منابع افغانستانی مدعی شده‌اند، در این درگیری، یک تن از طالبان کشته و یک تن دیگر زخمی شده است که منابع مستقل چنین موضوعی را تاکنون تایید نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ