وبگاه خبری «میدل ایست» در یادداشتی نوشت: «ایستادگی اروپا در برابر آمریکا در مورد تایوان عقل سلیم است نه بدعت»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
/ رئیس جمهور روز جمعه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار و از صبر و ایستادگی او در دوران اسارت تجلیل کرد.
باشگاه منچسترسیتی موفق به جلب نظر باشگاه وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا شده است.
راهی که اخیراً ایران برای گفتگو با کشور‌های تاثیرگذار عربی همچون عربستان و مصر در پیش گرفته است، می‌تواند شرایط را به گونه دیگری رقم بزند. این لزوما کنار گذاشتن همکاری‌ها با سایر کشور‌ها نیست. بار‌ها گفته شده که همچون کشور‌های عربی می‌توان در کنار روسیه و چین ایستاد و با آمریکا متحد بود و با اروپا رایزنی کرد. ایران می‌تواند اتحاد خود را با روسیه تداوم ببخشد، اما لزوما این به معنای برهم زدن توازن رابطه با غرب نیست.
به مناسبت ایام سالگرد نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد مستند کوتاه مدافع حق مردم را مشاهده میکنید.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
رئیس جمهور گفت: ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است و امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است.
محمد جواد آذری جهرمی به علی عسگری رییس وقت رسانه ملی گفت: شما که خودتان بزرگ‌ترین انحصارگر دنیا هستید، اصلاً نباید حرف از چند ذی‌نفعی بزنید! مکرون سمت کاربر می‌ایستد و می‌گوید من باید از حقوق کاربران در اروپا در برابر انحصار چینی و آمریکایی دفاع کنم و، چون سمت مردم ایستاده حمایت هم می‌شود.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار فردای تیمش در مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا گفت بارسا مقابل بهترین یونایتد سالهای اخیر خواهد ایستاد.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پارلمان اروپا با اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پارلمان اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اتحادیه اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
قوچان ـ مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: در گام دوم انقلاب با ایستادگی در پای ولایت می‌توان آمریکا، اسرائیل و آل سعود را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه گویا اروپا حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است، گفت: اروپا از خود بپرسد که کدام نهاد در مقابل تروریست تکفیری ایستاد؟
کاپیتان باتجربه تراکتور در چند صحنه به زیبایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاران ما در مجموعه انتظامی کشور جان خود را در دفاع از جان، مال و ناموس مردم و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این بلوک برای تداوم حمایت از اوکراین در سال ۲۰۲۳، مصمم است.
محمدرضا اخباری با نمایشی فوق‌العاده توانست پنجمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.
وزیر خارجه اسبق آمریکا بر این باور است که اوکراین به واسطه ایستادگی در برابر روسیه، به کشوری برزگ در اروپا تبدیل شده است.
علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال اروپا به به برایتون پیوست ولی مدیران این باشگاه در روزهایی که این تیم شرایط خوبی نداشت پشت گراهام پاتر ایستادند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ