روبن آموریم، مربی اسپورتینگ لیسبون سوار بر پورشه با سرعت 160 کیلومتر در ساعت می‌راند که توسط پلیس دستگیر شد. او سپس با ماموران عکس یادگاری گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده سود نجومی برایش نداشته دلخور است.
این خودرو از جدیدترین زبان طراحی Dragon Face سری Dynasty استفاده می‌کند. نمای جلویی، همان طراحی تند و تیز و باریک چراغ‌های جلو را دارد. در قسمت پایینی سپر، طراحی رادیکالی ورودی هوا جلب توجه و جذابیت دارد.
BYD به طور رسمی، تصاویری از سانگ L، کراس‌اور آینده خود منتشر کرد.
کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.
درحالی‌که نسخه کوپه بر اساس پلتفرمی مشترک با ۷۱۸ کیمن GT ۴ RS ساخته شده، نسخه اسپیدستر در مدل ۷۱۸ GT ۴ e-Performance ریشه دارد و از شاسی مشترک با آن بهره می‌برد. موتور‌ها و باتری موجود در این کانسپت برقی به مفهومی Mission R تعلق دارند.
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
با چنین ابعادی پورشه Mission X در مقایسه با 918 اسپایدر اندکی کوتاه‌تر، اما کمی مرتفع‌تر و عریض‌تر از آن است. فاصله محوری این دو خودرو با رقم 2728 میلی‌متر تقریباً یکسان است.
آنطور که مرسدس بنز وعده داده، سلول‌های باتری EQG به‌لطف تکنولوژی نوین Sila Nanotechnologies بیست الی چهل درصد چگالی انرژی بیشتری خواهند داشت.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
یک جوان ۲۵ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی و نداشتن پورشه در خیابان خواجه عبدالله اقدام به خودکشی کرد.
تیم پورشه آلمان در سال 2026 به فرمول یک نخواهد پیوست.
پورشه ویژن ۳۵۷ در تالار درایو گروه فولکس واگن واقع در برلین آلمان، به نمایش گذاشته شده؛ همان‌طور که قابل حدس است، این مفهومی یک پروژه مطالعاتی در زمینه طراحی محسوب می‌شود و پورشه برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد.
ویلیامز به شایعات همکاری با پورشه پاسخ داد.
در این ویدئو می‌بینید که رانندگی پورشه پانامرا با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراه بدون رعایت اصول رانندگی چقدر می‌تواند دردسر ساز باشد.
مهندسان پورشه موتور ۳.۲ لیتری پورشه ۹۱۱ کاررا را در این ون جا دادند و سیستم انتقال قدرت آن را عوض کردند و علاوه بر آن سیستم تعلیق و ترمزهای این ون استثنایی را به روز کردند.
شرکت پورشه آلمان هیچ امیدی برای پیوستن به فرمول یک تا سال 2026 میلادی ندارد.
پورشه آلمان از نسل جدید ماشین خود در فرمول E رونمایی کرد.
پورشه مدلی مستحکم و بیراهه نورد از خودروی ۹۱۱ خود را به نمایش گذاشته که از مرتفع‌ترین آتشفشان جهان در شیلی برای انجام برخی آزمایش‌ها بالا رفت.
نسخه پورشه ساعت Epix ۲ گارمین قابلیت‌های سلامتی همچون ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون SpO۲ و همچنین پشتیبانی از بیش از ۶۰ حالت ورزشی را ارائه می‌دهد.
در معاملات امروز و در سومین روز معامله سهام پورشه قیمت سهام این شرکت بزرگ خودروسازی به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای وضعیت سهام عدالت متوفیان، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، جهش ۱۲۴ درصدی درآمد برای این نماد، کدام نماد بورسی وضعیت بهتری داشته است؟، پرونده یک بانک به هیئت انتظامی رفت، قیمت طلا افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مشاور فنی تیم ردبول اتریش یکی از عوامل مهم در شکست احتمالی شرکت پورشه آلمان برای ورود به مسابقات فرمول یک است.
روند ورود شرکت آلمانی به مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک متوقف شده است.
پورشه به تازگی از خودروی جدید 911 GT3 RS رونمایی کرده است. به‌روزرسانی‌های قابل توجه در سیستم‌های خنک‌کننده و آیرودینامیکی این خودرو، قابلیت‌های بسیاری را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ